Avatar billede felixk Nybegynder
09. november 2002 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nero brænder filer "væk" i multisession?

Jeg en helt almindelig tom CD-ROm som jeg har lavet noget multisession på i Nero. Hver gang jeg laver dette spørger programmet mig hvilken "Track" jeg vil fortsætte på. Jeg forstår ikke rigtig dette, og har tit bare valgt den øverste fordi jeg synes det hele skulle være samlet på et track... Men det er vidst ikke det, det betyder, og nu har det resulteret i at nogle ting der ligger på nogle andre "tracks" er blevet væk? Det eneste der er tilbage er det jeg brændte allerførste gang og det jeg lige har brændt. Alt det i mellem er borte når jeg kigger på CD-en. til gengæld kan Nero godt vise filerne, hvis jeg åbner nogle af de midterste tracks i Nero, så filerne er altså ikke slettet, de vises bare ikke. Hvordan får jeg alle filerne på CD'en til at blive vist, når jeg kigger på CD'en?
-Felix
Avatar billede soenderm Nybegynder
09. november 2002 - 14:46 #1
Du skal altid vælge den sidste .
Avatar billede soenderm Nybegynder
09. november 2002 - 14:47 #2
Hver gang du brænder noget nyt laver den et nyt track. så hvis du vil beholde det hele skal du vælge den sidste
Avatar billede soenderm Nybegynder
09. november 2002 - 14:50 #3
Hvis du ikke kan få alle vist (hvis der er gået for meget koks i det), kan du bare trække dem i i nero og lave en ny.
Avatar billede soenderm Nybegynder
09. november 2002 - 14:51 #4
"trække dem UD i nero" skal der stå
Avatar billede felixk Nybegynder
09. november 2002 - 18:57 #5
Ja, okay. Tak for det.