Avatar billede 2400nv Nybegynder
09. november 2002 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Norton SystemWorks Updateringer

Hej
Er der nogle som ved hvor Norton SystemWorks/ Antivirus gemmer sine opdateringer?

Grunden til, at jeg tror vil vide det er, at jeg nogle gange Ghoster (Norton Ghost)min computer.

Jeg har flyttet min "Documents and Settings" mappe til d: drevet og det samme vil jeg med Norton SystemWorks opdateringer, så jeg bliver fri for at opdatere probrammet hver gang jeg har ghostet, det tager sin tid med et 56K modem.

Hvis programmet gemmer en setup-fil med opdateringerne vil jeg også meget gerne vide det!
Avatar billede faellesnet Nybegynder
13. november 2002 - 21:04 #1
Måske er det for sent?
Jeg tror det bedste du kan gøre er at hente den seneste download fra Nortons hjemmeside og gemme den til næste gang. så skal du bare have opdateret derfra når du "ghoster" næste gang.
Jeg ved ikke om den gemmer opdatering hver gang, men hvis det er en gang om ugen bliver det nok mere tidskrævende at finde dem alle - hvis det så var muligt..
Avatar billede faellesnet Nybegynder
13. november 2002 - 21:04 #2
Hovsa - nu forsvandt din tekst, der er vist stadig problemer med indlæggene :(
Avatar billede 2400nv Nybegynder
17. november 2002 - 13:07 #3
Jeg prøver lige, at se om kan finde Nortons opdateringer til Systemworks på deres hjemmeside.

Jeg vil mene, at programmet gemmer opdateringerne i en mappe/fil. Jeg kan bare ikke finde den!
Avatar billede 2400nv Nybegynder
19. november 2002 - 19:31 #4
Hvor på symantec.com kan man downloade opdateringerne?
Avatar billede 2400nv Nybegynder
25. november 2002 - 16:23 #5
Er der nogle som har en løsning eller som kan give mig et link til hvor jeg kan hente opdateringerne?
Avatar billede 2400nv Nybegynder
30. november 2002 - 09:40 #6
Jeg tror næsten jeg har fundet mappen selv. Kig under LiveUpdate - README. Det er en skjult mappe.

Windows NT/2K/XP
\Documents & Settings\all users\application data\Symantec\liveupdate
or
\Windows\profiles\all users\application data\Symantec\liveupdate
Avatar billede 2400nv Nybegynder
06. januar 2003 - 13:11 #7
Det svarede jeg hvis selv på :-)