Avatar billede pnr Nybegynder
09. november 2002 - 08:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min skærm slukker ikke altid (Strømbesparelse)

Jeg har i strømstyrring sat min skærm til at skulle slukke efter 10 min. Men nogle gange når jeg har været væk fra maskinen en hel dag er skærmen tændt når jeg kommer hjem! Hvad kan der være galt?
Avatar billede happyface Nybegynder
09. november 2002 - 10:25 #1
Hej pnr.

Har du også aktiveret denne feature i din BIOS..!?
Avatar billede pnr Nybegynder
09. november 2002 - 10:36 #2
nej, men det virker jo nogen gange.

Jeg har tænkt på om det kan været en applikation som tænder skærmen?
Avatar billede happyface Nybegynder
09. november 2002 - 10:54 #3
Hmmm. Har du sat strømstyringen til dvale eller standby...!?
Avatar billede pnr Nybegynder
09. november 2002 - 11:02 #4
Det eneste den skal gøre er at slukke skærmen, den skal ikke gå i standby eller dvale.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 11:47 #5
Jeg har det samme problem i XP...
Det har jeg dog løst ved at fjerne pauseskærmen...
Avatar billede pnr Nybegynder
09. november 2002 - 12:23 #6
jeg har ikke aktiveret pauseskærmen
Avatar billede pnr Nybegynder
23. november 2002 - 23:27 #7
Er der ikke flere forslag?
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
23. november 2002 - 23:29 #8
jo! - opdater din WinXP - der er kommet en opdatering til netop dette problem...
Avatar billede pnr Nybegynder
23. november 2002 - 23:35 #9
Jeg bruger Windows 2000 og jeg har hentet alle opdateringer.
Avatar billede knico Nybegynder
02. december 2002 - 12:19 #10
Jeg har haft samme problem. Det opstod da jeg installerede Kaspersky antivirus og ophørte da jeg fjernede dette igen. Hvis ikke du har KAV kan det være et af dine andre programmer.
Avatar billede pnr Nybegynder
06. december 2002 - 07:00 #11
//Knico

Smid lige et svar så får du et par point, jeg har stadig ikke fundet fejlen, men det kunne godt være et af de programmer jeg køre, jeg vil bare ikke så gerne undvære nogen af dem.