Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 19:04 Der er 41 kommentarer og
3 løsninger

Banner/logo..!!!

Hej. (jeg prøver lige at spørge igen ;-)

Jeg skal bruge et logo og en banner til min side, er det en med lidt grafisk forstand som vil hjælpe mig ?

I kan se min side på http://odds2x2.mail-net.dk (den flytter snart til www.odds2x2.dk)

Det eneste "krav" til logo'et og banneret er at bogstavet S i odds skal være et $ (dollartegn) nogen det kan hjælpe mig ?

logoet skal bare være en den størrelse i nu syntes er pænt, og bannert skal bare være 460*68 (mener jeg er standart mål )

Håber på lidt hjælp.
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
08. november 2002 - 19:06 #1
hmm 2 sek :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 19:12 #2
måske snerer kommer jeg med noget
Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 19:24 #3
oki.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 19:37 #4
er også med på
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 19:38 #5
nahh... vent nu lige lidt trækker mig igen, havde ikke set at det var noget du tjente på, så vil jeg sgu ikke lave det gratis......
Avatar billede armena Nybegynder
08. november 2002 - 19:53 #6
kommer med noge snart :)
Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 20:18 #7
jeg tjener intet på det.
det er blot en klub vi har lavet, og spiller for vores egen penge. og taber vores egne penge ;o)

Vi tjener intet på det.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 20:22 #8
der ser da ellers meget sjovt ud at det så skal foregå gennem playit og at du hatr partner link hos dem, men undskyld da hvis jeg tager fejl, men for mig ser det ud som noget du skal skumme fløde på.
Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 20:26 #9
Nej partnerlinket er noget klubben har, når en oprettet sig, får vi x antal kr. til klubben som vi så efterfølgende spiller op igen.

men hvis du ikke vil laver noget til os, så er det da også ok.

Forsat god weekend.
Avatar billede armena Nybegynder
08. november 2002 - 20:32 #10
Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 20:51 #11
Takker.
Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 20:53 #12
håber dog på lidt flere forslag :o)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 21:37 #13
hvis du giver 160 points skal du regne med flerer indlæg men prøæøver lige
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 21:37 #14
må det gerne være animerert?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 21:40 #15
dr0zie>> 160 point, hvordan får du det til at passe ind på ekspertens skala, hvor:
15 = let
30 = middel
60 = svær
og den sidste ?
160 = ødelæggelse af ekspertens point system, det giver jo kun point inflation.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 21:48 #16
ok sorry!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 21:50 #17
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 21:55 #18
v
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 21:55 #19
mente: http://eks.frip.dk/odds.jpg
eller:
http://eks.frip.dk/Image1.jpg
kan du bruge nogen af dem
eller er det slet slet ikke det du søger
Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 22:14 #20
ja det må gerne være animerert
Avatar billede martin.hp Nybegynder
08. november 2002 - 22:15 #21
Og desværre det er ikke lige det jeg søger...

selvom nummer 2 var ok.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 22:20 #22
Ok skal have nogle få ting inden jeg laver et nyt

Teksten på bannert alt hvad der skal stå og hvilken farve skrift
Hvilken farve bg ??

Og hvis jeg skal lave det animeret så skal du skrive nu hvad der skal stå på hver animation.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 22:20 #23
alstå fx på første banner skal der stå Hej og på andet Velkommen
bare ex og så laver ejg det animeret
Avatar billede martin.hp Nybegynder
09. november 2002 - 00:45 #24
ok. første tekst.

1. Odd$ 2X2
2. Vejen til større gevinster
3. www.odds2x2.dk

kan det laver, farver kommer du bare med, måse vil en blå baggrund være ok, også et gult $ i odd$
Avatar billede splatpack Nybegynder
09. november 2002 - 02:03 #25
Hvis det ikke er for sent så vil jeg lige komme med mit forslag.
http://splatpack.fastweb.dk/odds2x2.gif
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 03:01 #26
Og et forslag til logo herfra
http://www.exciter.dk/eksperten/odds2x2.jpg

/0ffline
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 03:06 #27
Avatar billede martin.hp Nybegynder
09. november 2002 - 10:36 #28
Offline, det er fandeme kanon
Avatar billede martin.hp Nybegynder
09. november 2002 - 10:37 #29
@Offline

Er det ikke muligt at skrve et $ ind i hvidt efter odd
men stadig beholde det store $ i baggrunden, så er det lige det jeg skal bruge
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 12:42 #30
Avatar billede martin.hp Nybegynder
09. november 2002 - 12:47 #31
Perfekt
Avatar billede martin.hp Nybegynder
09. november 2002 - 12:48 #32
er det muligt du også kan gøre det med den lille model ?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 12:49 #33
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 12:56 #34
Et lille ikke animeret banner
http://www.exciter.dk/eksperten/oddsbanner.jpg
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 12:57 #35
Så meget for 37...kanon
Avatar billede splatpack Nybegynder
09. november 2002 - 14:12 #36
he he takker for alle 37 point
Avatar billede martin.hp Nybegynder
09. november 2002 - 14:25 #37
ups jeg trode i fik 112 point værd. offline, du får lige flere point, hvordan gør vi det ?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 14:40 #38
Jamen det ville da være et rimeligt nice træk hvis du oprettede et spørgsmål med overskrift 'points til 0ffline 'og så skrev et ref til dette spørgsmål. Det skal dog kun være hvis det er mine forslag du bruger

/0ffline
Avatar billede splatpack Nybegynder
09. november 2002 - 15:14 #39
Som jeg umiddelbart kan se ud fra siden http://odds2x2.mail-net.dk så bruger han/ de alle de bannere der er 468x60 og givet points til tidligere. er dette ikke korrekt ?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 15:20 #40
Såvidt jeg kan se er det kun mine
http://odds2x2.mail-net.dk/Link.htm
Avatar billede splatpack Nybegynder
09. november 2002 - 15:34 #41
fuldstændig korrekt, jeg mente i banner "rotatoren" i toppen. der var både dit og mit banner representeret. Dine er også meget flotte --> Offline, det er slet ikke det, det var bare sådan en konstatering, som martin hp skriver så troede han at vi alle 3 fik 112 point. Da jeg så mit banner i toppen af siden første gang jeg loggede ind (det var før jeg fandt ud af at banneret rotere) troede jeg at han brugte mit nu, og ville bruge dine senere, jeg havde ikke set dine bannere på http://odds2x2.mail-net.dk/Link.htm der var åbenbart blevet opdateret i mellemtiden sorry.............
Avatar billede martin.hp Nybegynder
09. november 2002 - 15:59 #42
offline jeg laver den senere
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 16:10 #43
spaltpack>>

Nu er det jo heller ikke således at jeg råber og skriger over at 112 points blev reduceret til 37. Points fylder ikke mit køleskab, og jeg tror de fleste der er støt på mig i dette forum, ved at jeg ikke er pointliderlig. Hader selv de uforskammede bemærkninger om at spørger skal hæve points-sats til noget nær max, for at enkelte bruger gider at åbne nogle af deres ulovlige kopier af diverse grafikprogrammer, istedetfor bare at ignorer spørgsmål. I bund og grund handler det jo bare om at gøre en spørgsmål-stiller tilfreds, hvorefter man bliver 'belønnet' med nogle eletroniske inflasionsramte points. Vil dog lige sige, med hensyn til min ironiske bemærkning om de 37 points, udsprang det mere eller mindre af at jeg normaltvis ikke vil lave et banner + 2 banner/logos for  37 points med mindre det lyder som en sjov, spændende eller på anden måde, anderledes opgave. Den kategorie falder dette spørgsmål jo ikke lige indenfor. Points vil jeg gerne have, men kun hvis jeg syntes det ville være rimeligt. Det gør jeg så i netop dette spørgsmål, da spørgeren udtrykker glæde for mine forslag

martin.hp>> Tak :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. november 2002 - 16:14 #44
martin.hp>>
Og husk lige at lukke dette spørgsmål -->
http://www.eksperten.dk/spm/279312
Det minder jo lidt om det du har fået her, hvis du ikke er klar over hvordan, så ligger du selv et svar i spørgsmålet, og accepterer derefter dig selv