Avatar billede lord-klaus Nybegynder
08. november 2002 - 18:59 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

hvilken mobil tlf?

jeg skal til og ha en ny mobil....:/

men hvilken en? jeg har selv været igang med af finde dem som jeg finder intrassante.....

men hvor mange beskeder/mobil nr. og holdbareheden?

jeg søger oplysninger på disse tlf.

nokia

(skal ibyen men ellers ser jeg lige forbi imorgen)

mvh.klaus

tak
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
08. november 2002 - 19:01 #1
hoza forkert katagori!!!! er der en der vil flyt den?
Avatar billede klodoven Nybegynder
08. november 2002 - 19:01 #2
Avatar billede klodoven Nybegynder
08. november 2002 - 19:02 #3
Der er også et punkt på menuen ude til venstre hvor dun kan sammenligne alle telefonerne.
Avatar billede danielg Nybegynder
08. november 2002 - 19:03 #4
helt klart 6510!!! den er sgu den fedeste !!!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 19:04 #5
Avatar billede staz Nybegynder
08. november 2002 - 19:05 #6
En 7210 eller en 8310 ville da være kanont. Men 6510 af dem du selv har skrevet :oP
Avatar billede superanden Nybegynder
08. november 2002 - 19:05 #7
vent til slutningen af november der kommer den nye 3510i 3510med farveskærm og meget meget mere, den ser total fed ud... www.nokia.com
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 19:06 #8
du skal bare ændre på de der 2 mobil nummre
at hvis du fx vil samline 6510 og 6310 så skriver du sådan _:
                                                                                      http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/jamfor/popup.php?                                      currentphone=6510&comparewith=6310
altså d hvor der står 6510 ^  og  6310    ^ skal bare udskiftet til den mobil du vil samline med

ps: jeg ville nok vælge en 6310 den er fedest
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 19:09 #9
hvis man vil have en sej mobil og vil ofre lidt penge så vent til november og væl denne:
http://www.nokia.com/phones/3650/

den er så lækker
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. november 2002 - 19:10 #10
og så har den også digitalt Kam.!
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 19:54 #11
Vil lige indskyde en bemærkning, som nok ikke falder i god jord hod alle nokia fans'ne, nokia er den telefon på det danske marked med flest anmeldte fejl, om det skyldes at de har en yngre og mere uansvarlig målgruppe, eller om det er grundet dårlig produktion, skal jeg lade være usagt, synnes bare du skulle vide det inden at du køber en.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2002 - 20:01 #12
Jeg vil egentlig lige vide hvorfor du kun har kigget på Nokia telefoner?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 20:03 #13
Tjek Samsung/Siemens

De er lækre (de fleste af dem)
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
09. november 2002 - 11:36 #14
jeg syntes desinde er meget flotter ved nokia end ved andre producenter fx simens de er mega klamme!

men det er jo smag og behag

ligesom amd vs intel!
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2002 - 11:47 #15
ved ikke hvor meget design du går efetr ved amd / intel :-) men måske ved to forskellig computer fabrikanter
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
09. november 2002 - 12:39 #16
den var nok heller ikke tænkt helt igenmmen.....der er nok jule øl i blodet endnu....://////