Avatar billede hanloven Mester
08. november 2002 - 16:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Premiere med i pakken.

Hejsa.

Kender nogen noget til om Adobe Premiere 6,5 følger med nogle af de TV kort / Grabberkort / lydkort..... - som er på markedet ???

//Hanloven
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
08. november 2002 - 18:27 #1
Det gør det ikke. det er alt for dyrt til at blive lagt ved. Men noget andet godt til Video ed. er Cyberlink og de produkter kan findes OEM med nogle kort som du snakker om. Hvad skal du lave? (Bare af nysgerrighed) og hvor øvet er du?

Sune
Avatar billede hanloven Mester
09. november 2002 - 03:23 #2
Jeg gør en del i redigering (hos en kammerat), fra mit digitale videokamera. Jeg konvertere til både VCD, SVCD og DVD... Det er genialt at arbejde med. Jeg har desværre bare ikke programmerne selv, så derfor er jeg interesseret i at finde dem billigst muligt.

Jeg har en gammel Premiere ver. 1,2... - Må jeg opgradere fra den til den nyeste 6,5 ??
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
10. november 2002 - 16:09 #3
Selvfølgelig må du opgradere, men til det formål for du et ganske udemærket program der hedder PowerDirector fra Cyberlink. Det koster heller ikke mere end 5-600 kr. Det er nemmere at bruge, og den nye version kan også lave din film om til DivX. :D
Selvfølgelig kan programmet ikke nær så meget som Premiere 6.5 men det koster jo også kun 1/10 del deraf.
Avatar billede hanloven Mester
11. november 2002 - 21:35 #4
Jeg er lidt snæversynet i den retning og går derfor kun efter Adobe Premiere. Ved godt det er en del dyere end andre programmer, men det kan også meget meget mere... Ellers mange tak for forslaget :-)

Ved iøvrigt ikke helt om du forstod mig rigtigt... Mener du at jeg godt må opgradere til Premiere ver. 6,5 fra min Premiere ver. 1,1a ? (som jeg har fundet ud af at det er...)

Der er jo en del at spare...
Avatar billede videoguy Nybegynder
15. november 2002 - 18:01 #5
Har set før at man kan få Pinnacle DC550 med Premiere 6.0 til ca. 7000-8000 kr. Men man får jo rimligt fornuftigt udstyr for pengene.
Avatar billede hanloven Mester
15. november 2002 - 22:58 #6
Jeg har fået at vide af Adobe i England at det er okay at opgradere min Premiere 1,1a til ver. 6,5 - Så jeg skal kun gi omkring 1700 kr. for programmet.

Tak for hjælpen Videoguy, 15 point til dig..

sshenriksen, vil du oprette et svar, så får du lige lidt point, som tak for forsøget. :-)

//hanloven
Avatar billede hanloven Mester
15. november 2002 - 22:59 #7
Videoguy, du får lige point, når sshenriksen har oprettet et svar :-)
Avatar billede hanloven Mester
15. januar 2003 - 05:22 #8
Sshenriksen, vil du ikke lige oprette et svar, så jeg kan afslutte spørgsmålet ??

//Hanloven
Avatar billede hanloven Mester
19. februar 2003 - 05:48 #9
Spørgsmålet afsluttes.. Har købt Premiere. Kunne fint opgradere fra min ver. 1.2 til den nyeste. Sparede en masse penge :-)

//Hanloven