Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
08. november 2002 - 14:12 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

hvem ejer bestemt domæne ???

hvordan finder man ud af hvem der ejer et bestemt domæne ?
hvis der ikke ligger noget på siden, men man kan ikke købe den på grund af den er købt ???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. november 2002 - 14:14 #1
slå det op på www.dk-hostmaster.dk
Avatar billede olelar Nybegynder
08. november 2002 - 14:14 #2
Du kan prøve Whois på Dk-hostmaster.dk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. november 2002 - 14:14 #3
Avatar billede perj Nybegynder
08. november 2002 - 14:16 #4
Du kan ikke altid regne med at få det oplyst, da det er muligt at få de hemmeligholdt for andre.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 14:16 #5
www.wannafind.dk på forsiden.. Der kan du skrive domænet og få info om ejeren
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. november 2002 - 14:17 #6
giver perj ret..
jeg har bedt dkhostmaster om at være anonym over for andre.. så det eneste de får oplyst på en søgning af mit donmæne er min donmæne hoster.. resten er skjult for offenligheden ;o)
Avatar billede willi Nybegynder
08. november 2002 - 14:19 #7
Som perj skriver er det op til den enkelte om ejerforholdet må opgives. Så det er langt fra altid det bliver oplyst i Whois
Avatar billede patrick-kbh. Nybegynder
08. november 2002 - 14:31 #8
søg efter netinfo på denne side www.downloads.com og download denne program (netinfo) og du kan få mange gode værktøjer med
Avatar billede oz2kas Nybegynder
08. november 2002 - 14:48 #9
Avatar billede burnx Nybegynder
27. november 2002 - 15:24 #10
Klik dig ind på "http://www.dk-hostmaster.dk" og vælg "Find domæne"...

Virker kun på DK domæner
Avatar billede gf Nybegynder
09. december 2002 - 21:21 #11
Hej

www.ripe.net finder du finde ud af ejere af domæner over alt i verden

Glenn
Avatar billede perj Nybegynder
09. december 2002 - 22:41 #12
Det er 1 måned siden du har fået svar på dit spørgsmål, så hvad med at få det lukket?
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
10. december 2002 - 09:49 #13
jeg takker for nogen gode svar :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2002 - 12:40 #14
jeg takker så for nogle gode point :-)