Avatar billede insaniac Nybegynder
08. november 2002 - 07:24 Der er 3 kommentarer

Sparc og switchbox?

Hey!

Jeg har en SunMicrosystem Sparc Ultra10, som jeg ønsker at få op at køre som server og hoste diverse ting. Samtidig har jeg en i386-computer, som jeg sidder på normalt.
Sparc´en har et eller andet specielt grafikkort som gør at man kun kan få skærmbilledet frem, hvis man tilslutter den medfølgende skærm som også er fra SunMicrosystem. Den skærm virker dog ganske udmærket til en, f.eks. i386-maskine. Jeg ønsker så at tilslutte både sparc og min i386-maskine til en switchbox så jeg kan switche mellem de to computere. Da de bruger forskellig type tastatur/mus er det kun skærmbilledet som jeg kan køre på samme skærm.

Nu har jeg så tilsluttet skærmen til dem begge, men jeg kan ikke få skærmbilledet fra Sparc´en frem. Virker dog fint med min i386-maskine.
Hvad kan der være galt? Er forbundet korrekt osv.

Please hilfe ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. november 2002 - 09:09 #1
www.edbpriser.dk skulle ha en omskifter eller også kan du prøve http://www.brinck.com/index.htm
Avatar billede insaniac Nybegynder
10. november 2002 - 21:18 #2
Jeg har jo allerede en switchbox. Jeg kan bare ikke få noget billede frem på Sparc´en når jeg kører den gennem switchboxen. Det virker fint nok på min i386.
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. november 2002 - 21:57 #3
jeg kender ikke nok til Sparc'en, så der kan jeg ikke hjælpe dig!