Avatar billede themosh Nybegynder
07. november 2002 - 19:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler et program til registrering at medlemmer i en klub

Kan man finde sådanne gratise programmer? eller i så fald hvem kan lave et?

Det skal jo bare holde styr på medlemmer og kontingent.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
07. november 2002 - 20:02 #1
Hvis du har Access 2000, er der faktisk en færdig skabelon som fint kan bruges til dette. Den skal bare tilpasse lidt.
Avatar billede themosh Nybegynder
07. november 2002 - 20:05 #2
men det var ikke det jeg spurgte om ;)
Avatar billede webben Nybegynder
07. november 2002 - 20:07 #3
jeg kan godt få lavet et til dig, men er det noget du er villig til at betale x antal kroner for det?
Avatar billede themosh Nybegynder
07. november 2002 - 21:14 #4
hvor meget er x? ca. 2000?
Avatar billede webben Nybegynder
07. november 2002 - 21:17 #5
prisen er afhængig af de funktioner som programmet skal indeholde... men prøv at sende en liste over de funktioner som programmet skal indeholde.... prøv at mail liste til mig... thomas@eurowave.dk :D
Avatar billede coltau Juniormester
07. november 2002 - 22:48 #6
Prøv lige en demo fra www.decom.dk com laver regnskabsprogrammer til erhverv og foreninger. Demoen kan klare op til 60 medlemmer og du kan oprette op til 100 felter af forskellige typer i kartoteket.
Programmet koster endda under 1000 kr. til dit formål.
Avatar billede bnielsen Nybegynder
13. november 2002 - 13:40 #7
Som andre nævner, betyder det jo en del hvad det er for en type forening, hvilke krav du stiller mv.
Men et rimeligt godt bud, som oven i købet er gratis, kunne være vig-foreningsprogram. Du kan læse mere om det her: http://www.vig.hosted4free.dk/
Avatar billede lemoni Nybegynder
20. november 2002 - 08:56 #8
Du har også mulighed for at prøve en demo i 45 dage af Stellar Forening.  Der har du mulighed for at oprette alle medlemmer (ubegrænset antal) og tilknytte et eller flere kontingenter. Dette kører sammen med en finansdel til selve regnskabet. Det koster fra kr. 2000,- + moms . Se eventuelt på www.stellar.dk
Avatar billede rasmusmoller Nybegynder
12. december 2002 - 08:04 #9
Du kan alternativt kigge på Entity Finans på http://www.entity.dk. Programmet er gratis, og kildekoden er frit tilgængelig.
Avatar billede themosh Nybegynder
20. februar 2003 - 16:15 #10
ingen ting