Avatar billede kwanstudios Nybegynder
07. november 2002 - 19:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Antal reklamebureauer i Danmark

Jeg sidder og laver lidt markedsanalyse til min forretningsplan, og er gået lidt i stå da CVR.dk ikke er helt så tilfredsstillende når jeg vil finde ud af hvor mange reklameselskaber der reelt er i Danmark, og hvor mange der er på Østerbro (2100 København Ø)

Er der en der lige kan linke mig til en side der kan (og nej, ikke degulesider.dk) eller selv lige kan finde det?

Så er der 200 point til vedkommende.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. november 2002 - 21:11 #1
Ifølge http://eniro.dk/ , så er der 83 selskaber på Østerbro. Hvis du søger på ordet reklame. Eniro sætter bogen De gule sider for Tele Danmark.

/per
Avatar billede frontvision Nybegynder
07. november 2002 - 21:12 #2
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
07. november 2002 - 21:26 #3
frontvision..det kan jeg ikke bruge til noget som helst, det er som skrevet til en forretningsplan..tal for Jubii er ligeså gode som tal du selv har opdigtet..

hoejrup.. det ser sgu godt ud :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
07. november 2002 - 21:27 #4
man kan under udvidet søgning på eniro.dk vælge branche og derudfra søge.. tusind tak :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. november 2002 - 22:58 #5
Velbekomme! :)
Avatar billede revelation Nybegynder
20. november 2002 - 00:29 #6
Hvis du vil have de bureauer der er medlem af brancheforeningen kig her: http://www.drrb.dk/frameset/set.html , under medlemsliste der en del.