Avatar billede wip13 Nybegynder
24. juli 1999 - 21:37 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

NFS4 internet

Hej er der nogen af jer kloge hoveder(ironi) der kender en IP eller sådan noget hvor man kan spille NFS4?
Avatar billede willow Nybegynder
24. juli 1999 - 21:53 #1
Bedste bud er EA Sport, som selv er ved at udvikle deres eget on-line game site. Det hedder http://www.earacing.com og du kan allerede nu tilmelde dig. Det skulle egentlig være klart i skrivende stund, så jeg gætter på at de arbejder på højtryk for at færdig udvikle det.

Hvis du kan nøjes med NFS3 så kan du spille det på: http://www.accessdenied.net/leagues.htm
Avatar billede willow Nybegynder
24. juli 1999 - 22:03 #2
Du kan også check http://www.onlineracing.de

Det er et godt tysk site (rolig, det er engelsk sproget ;)) hvor man kan tilmelde sig og søge deres base igennem for andre spillere der netop nu er online. De er netop også ved at arrange et mesterskab i nfs4.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 1999 - 00:27 #3
Avatar billede wip13 Nybegynder
25. juli 1999 - 08:57 #4
Der står sq bare at han/hun vil lave den største site om NFS4, -ikke et ord om at spille over nettet
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 1999 - 13:53 #5
Hvis NFS4 kan spilles via Nettet vil det fremgå af spillet.
Avatar billede wip13 Nybegynder
25. juli 1999 - 14:44 #6
det kan det godt, men den spørg om et domain-navn eller en IP hvor der står en server
Avatar billede willow Nybegynder
25. juli 1999 - 15:35 #7
Spillet kan naturligvis spilles via nettet. Det undrer mig at folk spilder deres egen og andres tid, med at svare på spørgsmål, de har ikke har baggrund for at svare på.

Det det handler om, er at finde et forum hvor man kan møde andre spillere. Ulejliger man sig med at undersøge ovenstående links fra mit første svar, har man fundet det.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 1999 - 15:37 #8
Der må være en anvisning med spillet, hvor du kan finde det på Nettet. Det kan også være det er så nyt endnu, at den mulighed ikke er klar endnu.
Avatar billede wip13 Nybegynder
25. juli 1999 - 15:46 #9
Willow>>
Der står sq da ikke en skid????
Prøv lige at vise mig hvor det står henne

Avatar billede willow Nybegynder
25. juli 1999 - 15:46 #10
Wake up kharder.... bliver du ved? jeg qouter lige mit første svar!

"Bedste bud er EA Sport, som selv er ved at udvikle deres eget on-line game site. Det hedder http://www.earacing.com og du kan allerede nu tilmelde dig. Det skulle egentlig være klart i skrivende stund, så jeg gætter på at de arbejder på højtryk for at færdig udvikle det."

Avatar billede wip13 Nybegynder
25. juli 1999 - 15:59 #11
JAMEN, den kender jeg godt og desuden er den jo ikke færdig endnu
Avatar billede willow Nybegynder
25. juli 1999 - 16:14 #12
Ja, det skriver jeg også... længere nede giver jeg yderligere 2 links, hvor du kan finde nogle at spille med.

Grunden til at jeg kun qoutede earacing var fordi kharder blev ved med at gentage mig.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 1999 - 16:29 #13
Hvad med, at udstyre ens egen PC, men en miniserver, sammen med en anden, som har det tilsvarende spil. Så skulle det vel også kunne lade sig gøre Ik?
Avatar billede wip13 Nybegynder
25. juli 1999 - 19:36 #14
kharder for helvede hele ideen med internet play er jo at du bare kan koble op til et sted og spille med
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 1999 - 22:19 #15
Jep det er jeg også klar over lige, som GameZone hos Microsoft. Lige et par adresser, mens jeg undersøger nærmere ok!
http://www.fgnonline.com/news/7240.html
http://www.idggames.net/news_center/articles/0,1212,6767,00.html
http://www.heat.net/pub/cgi-bin/login/login.cgi?affiliate=Gamesnet

Kik engang på disse link.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 1999 - 18:08 #16
Se manualen side 28: www.earacing.com
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. juli 1999 - 19:35 #17
side 28???? hvor?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 1999 - 22:52 #18
Jeg fik blot at vide, at det fremgår af side  28 i manualen omkring spil over Nettet. Adressen, som jeg har fået oplyst er da god nok. Man er i gang med at gøre online race klar. Jeg har ikke selv manualen liggende.
Avatar billede wip13 Nybegynder
27. juli 1999 - 07:03 #19
jamen jeg har sq heller ikke manualen!
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 1999 - 11:33 #20
Sig mig engang, hvorfor har du ikke manualen?

Har du været inde på http://www.earacing.com for at prøve at tilmelde dig?

Så ville du se, at dit spørgsmål ikke kan besvares bedre end jeg har gjort det.
Jeg har ikke selv spillet. Jeg kontaktede en for dig, som har testet spillet. Der fik jeg det korte svar, som jeg har givet vidre her til dig. Længere kan man ikke komme med dette spørgsmål på nuværende tidspunkt.
Avatar billede willow Nybegynder
27. juli 1999 - 18:06 #21
Jeg formoder at i alle kan se mit første svar af den 24-07-99; 16 minutter efter wip13s spørgsmål er indløbet.
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 1999 - 23:53 #22
Jep willow, men du kan vel også se, at Wip13 stadig ikke er tilfreds med svaret. Når stedet bliver skrevet i brugermanualen, så er det altså den officielle SITE. Når der så er problemer der med, at blive klar, så er der næppe andre steder, hvor de er før færdig.Wip13 hvad med om du Gik på ComputerCaffe  og spillede mod andre der i stedet for. Jeg formoder det almindelige netværk fungere på spillet. Tak for denne gang.
Avatar billede mothar! Nybegynder
02. august 1999 - 13:29 #23
Hmm...Gamet kan ikke "joines" som f.eks. quake etc.

Een skal være host, og give sit IP nr. til de andre, som så kan joine den session! Hav fun...
Avatar billede wip13 Nybegynder
28. august 1999 - 09:39 #24
nå...