Avatar billede turnpike Nybegynder
07. november 2002 - 16:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad må jeg max. give for flg. bærbar?

Dell Inspiron 7000, 400 Mhz, 256 Mb ram, 6 GB, HD, 15" TFT 1024x768, 100MBit netk., DVD-drev
Avatar billede bramming Nybegynder
07. november 2002 - 17:15 #1
2500 kr.! - Allerhøjst ..! - For det er en af de mindste! - Og hvis den er brugt er værdien på den også faldet hurtigt!! -
>> Bramming
Avatar billede turnpike Nybegynder
07. november 2002 - 17:16 #2
ok sælger kræver 4200 så det er nok lige i overkanten, hvad? Er den ikke også rimelig tung, 4 kg eller sådan?
Avatar billede syswatch Novice
07. november 2002 - 17:17 #3
Der er mange ting at tage hensyn til, men hvis den ikke er ridset og ellers ser fin ud, vil jeg sige ca. 3000 kr, du skal regne med at bærbare computere er dyrere end stationære, og hvis du køber den af en du ikke kender, så vær sikker på den ikke er stjålet...der er mange stjålne bærbare i omløb.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. november 2002 - 17:18 #4
omkring 2000-2500 kr.
Avatar billede bramming Nybegynder
07. november 2002 - 17:18 #5
..Helt enig med sysqatch.. den kan være stjålet!
>> Bramming
Avatar billede turnpike Nybegynder
07. november 2002 - 17:19 #6
fedt, mange tak for de hurtige svar.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. november 2002 - 17:41 #7
Det gør ikke noget, men der var reelt andre end bramming der svarede. Synes f.eks. at Syswatch kom med en vigtig pointe
Avatar billede bramming Nybegynder
07. november 2002 - 17:44 #8
Ja men min pris var lige så korrekt..! - Men kan godt følge dig "lidt".!
Avatar billede turnpike Nybegynder
07. november 2002 - 17:44 #9
ja, men kan man give point til flere ?
Avatar billede caroc Praktikant
07. november 2002 - 17:46 #10
jeg vil mene at den ligger over den pris i skriver.. mellem 3 og 4000 kr ville være ok rimeligt - jeg antager selvfølgelig at den er i flot stand.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. november 2002 - 17:50 #11
bramming: Jeg siger overhovedet ikke at der er noget forkert i dit forslag. Jeg siger bare at vi var tre der kom med et seriøst forslag, så kunne man godt dele. Og jeg synes bestemt ikke at det var ligegyldigt at gøre opmærksomt på at den kunne være "varm"
Avatar billede turnpike Nybegynder
07. november 2002 - 17:51 #12
jeg var ikke klar over at man kunne dele pointene, så ville jeg bestemt have delt dem, da jeg er enig med jc i at der var flere som kom med gode pointer.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. november 2002 - 17:53 #13
turnpike: Istedet for at klikke Acceptere skal du klikke advanceret (eller hvad der nu lige står) Der kan du så vælge hvem der skal have point og hvormeget
Avatar billede turnpike Nybegynder
07. november 2002 - 17:54 #14
ok, det skal jeg tænpe på frem over. Tak igen.