Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
07. november 2002 - 16:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677 og TFTP

Hej

Jeg kan se at dette har været oppe et par gange, men dog stadig uden løsning ( den rigtige) Så jeg vil gerne spørge igen.

Hvordan får man tftp'ede sin running-config ud af en Cisco 677. Den bruger CBOS som OS, så der findes ingen copy commando på den, så copy running-config tftp 10.0.0.2 nscfg.cfg
Virker ikke.
Med de ældre versioner af firmwaren kunne man fra sin lokale PC tftp den ned sådan:

tftp 10.0.0.1 get nscfg.cfg

Det kan man dog ikke med de nye version af firmwaren, jeg ved ikke om de bare har ændret filnavnet, men jeg har prøvet et utal at navne!! dog uden held, så er der en af jer der ude som har et godt forslag??

Mvh Nicholas
Avatar billede snowball Novice
07. november 2002 - 16:27 #1
Har du læst http://www.eksperten.dk/spm/280412 !?

Snowball
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
07. november 2002 - 16:29 #2
Jeps, og det virker ikke, da de kommandoer ikke er at finde på en router af denne type, der skal man op i nogle noget større modeller!
Avatar billede snowball Novice
07. november 2002 - 16:32 #3
Øøhh! I spørger begge om hvordan man gør det på en Cisco 677 !?

Snowball
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
07. november 2002 - 16:34 #4
jeps, men jeg keder godt baastrup, som fik svar på den anden, der var bare ingen af os der havde mulighed for at test på det tidspunkt vi fik svaret, men det lød bare meget rigtigt :-) men det har vist sig ikke at holde vand på denne model... desværre
Avatar billede hydest Nybegynder
07. november 2002 - 21:32 #5
Prøv med en wr n (Write Net)
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
07. november 2002 - 21:38 #6
Nope den findes heller ikke :-(
Avatar billede hydest Nybegynder
07. november 2002 - 21:54 #7
får du kommando fejl eller write fejl??
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
07. november 2002 - 22:10 #8
Jeg får kommando fejl, da den write kommando der er på denne router kun kan bruges til at skrive til nvram'en og ikke andet.
Det er noget mere begranset, da den kun køre CBOS som OS.
Avatar billede mammeria Nybegynder
07. november 2002 - 22:15 #9
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
08. november 2002 - 08:44 #10
Tak for linket, masser af god info, men desværre ikke lige den jeg skal bruge :-(
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
03. december 2002 - 16:31 #11
tjaa jeg tror jeg opgiver denne :-(