Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Tilbage til trulz

trulz kom vist til at acceptere mit svar, selvom det ikke kunne bruges til noget - så her er dine point retur, trulz.
Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:11 #1
Der er i øvrigt tale om dette spøgrsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/28049
Avatar billede trulz Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:14 #2
Hva er vitsen med Pointene????
Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:26 #3
Points kan egentlig ikke bruges til noget - udover at udlove som belønning for svar på spørgsmål her på Eksperten.dk - så jo flere svar, man selv besvarer og får accepteret, jo flere spørgsmål kan man stille (og belønne svarene med points).

Når man har været et stykke tid på Eksperten, er antallet af points en god ledetråd for, hvor dygtig, man er - og derfor er det vigtigt, at man kun får de points, der tilkommer én.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
08. oktober 2000 - 14:34 #4
øhm.. trulz: hvis du synes points er en vits.. så prøv usenet.. der er slet ikke den samme motivation! Her er der noget der motiverer folk til at hjælpe. Steven Snedker (skribent for Alt om Data) har lavet en glimrende belysning af Eksperten og pointsystemet. Prøv at finde den.
(evt på aod.dk eller mail ss@aod.dk og hør om han vil sende artiklen til dig).
Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 14:39 #5
Er der nogen, der kan smide et link til artiklen her? Den kunne egentlig være meget sjov at læse...
Avatar billede gauntlet Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:02 #6
jeg kan godt prøve at se om jeg kan finde den..
Avatar billede gauntlet Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:09 #7
det kunne jeg ikke.. mailer lige Steven Snedker
Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:10 #8
OK - så er der ingen grund til, at jeg også sender ham en mail.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:16 #9
hehe nej ;)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:30 #10
Hej rødder. Så fik jeg svar fra AOD :

>>Kære Hans Komischke
>>
>>Steven Snedkers artikel om penge- og >>betalingssystemer på Nettet blev bragt i Alt om >>DATA 10/99. Du kan købe bladet fra forlaget >>eller læse det på biblioteket, men jeg kan >>desværre ikke sende dig artiklen.
>>
>>Med venlig hilsen
>>
>>Christina Jeppesen
>>Alt om DATA
>>

Desværre :(
Avatar billede driis Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:37 #11
Det er der så ikke noget at gøre ved.

Trulz>> Vil du have pointene tilbage, eller skal jeg selv tage dem?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:40 #12
Så.. Driis og Trulz: Giv mig pointene - så skal i ikk slås om dem :P
Avatar billede driis Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:52 #13
Nej, Nej, gauntlet, så bliver vi jo bare anklaget for stor-SNYD på Eksperten! Det kan vi sandelig ikke tillade ;-)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:53 #14
Nååååårh nej.. *rødme*
Avatar billede driis Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:53 #15
Nu har dette spm vist været åbent længe nok.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
10. oktober 2000 - 18:44 #16
hæhæ.. Takker :)