Avatar billede trulz Nybegynder
08. oktober 2000 - 00:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Feil med RAM!

Jeg har 128mb Ram, men plutselig en dag berynnte maskinen å jobbe tregere, hvis jeg skriver \"mem\" i Dos står det at jeg bare har 64mb RAM!
Hva må jeg gjøre for å få  brukt all den RAMen jeg har?????
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:02 #1
Uhm, har du tjekket om dine moduler sidder godt fastgjort?
Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:05 #2
Er din RAM i 1 eller flere blokke?
Hvis den er i flere blokke; så er der højst sandsynligt én af dine RAM - blokke, der er brændt af.
Avatar billede trulz Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:07 #3
det er bare i en brikke!!!
og den sitter helt fast!

-Trulz-
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:07 #4
lol? ..lige lovlig hurtigt nok, hva? =)
Avatar billede driis Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:12 #5
trulz>> Eftersom du kun har én RAM - blok, må dén acceptering vist have været en fejl, så jeg har oprettet et spørgsmål, hvor du kan få dine point tilbage - http://www.eksperten.dk/spm/28050
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. oktober 2000 - 06:48 #6
På min står der også at jeg Totalt har 64 MB ... men der står også at jeg har 128 MB fri!

trulz> Hvad står der at du har fri?
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. oktober 2000 - 06:49 #7
Og det er alså når jeg har skrevet \"mem\" i en dos-prompt. (under Windows ME)