Avatar billede triumph23 Nybegynder
07. november 2002 - 13:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GF4 tv/out- underligt problem

Jeg har et Palit Daytona GF4 4200-kort. Mit problem er bare at jeg ik kan få Nview til at virke som det gjorde med de gamle drivere.

Den seneste driver der virker hos mig er 30.82. Ved 40.+ driverne kan jeg bare ik se film på mit TV! Jeg kan se alt, altså fx Desktop, men har jeg minimeret fx. Power DVD, så er feltet bare sort.... Vildt underligt. Er der noget at gøre, eller skal jeg bare køre med den gamle langsomme driver? Plz help
Avatar billede darkside Nybegynder
07. november 2002 - 13:02 #1
Prøv at gå ind under driveren og slå overlay til, så skulle det virke, har selv lige sat og rodet med det samme problem!
Avatar billede triumph23 Nybegynder
07. november 2002 - 13:09 #2
Overlay??? Hvor er det lige vi har det henne?
Avatar billede darkside Nybegynder
07. november 2002 - 13:12 #3
Det skulle lige under driveren der hvor du kan pille i nview osv, der er enten et sted i en dialog hvor der står overlay, eller et faneblad, prøv at kig lidt efter den ! ;)
Avatar billede triumph23 Nybegynder
07. november 2002 - 13:16 #4
Ok, der står noget med overlay-farvekontrol??? Enhed i fuld skærm> deaktiveret, kan ikke ændres. Siger det dig noget???
Avatar billede darkside Nybegynder
07. november 2002 - 13:18 #5
Hm ya det er den, kan den ikke ændres til noget andet, du må ha flere valgmuligheder når nview er aktiveret.
Avatar billede triumph23 Nybegynder
07. november 2002 - 13:37 #6
Kanon! Det virker sq nu. Faktisk fedt at det er lavet på den måde, så er man jo fri for at ændre opløsning, når man vil se film på fjerneren! Velfortjente point til dig der.......
Avatar billede darkside Nybegynder
07. november 2002 - 13:38 #7
Må jo hellere svare så ;)
Godt at det virker igen!
Avatar billede darkside Nybegynder
07. november 2002 - 13:40 #8
Takker for points ;)

/DarkSide