Avatar billede trane_frisk Nybegynder
07. oktober 2000 - 21:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Internet Information Server

Hvor kan jeg få fat i Internet Information Server.... Jeg har meget brug for det.....

Tak på forhånd...

//Psycosis
Avatar billede beltzer Nybegynder
07. oktober 2000 - 21:47 #1
den ligger på din Windows 2000 under control panel > add/remove programs > add\\remove windows components

I NT mener jeg den ligger på NT Service Option Pack Cdrom
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. oktober 2000 - 21:48 #2
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. oktober 2000 - 21:48 #3
No need to say anything else!
Svaret er givet!
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
07. oktober 2000 - 21:50 #4
Er i sikre det skal virke til win2k..... !

//Psycosis
Avatar billede winkill Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:20 #5
Citat fra beltzer:
- den ligger på din Windows 2000 under control panel > add/remove programs > add\\remove windows components
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:29 #6
Er det mig, der er skide paranoid, eller lugter det lidt, at trane_frisk underskriver sig på NØJAGTIG samme måde som Psycosis i dette spm.? http://www.eksperten.dk/spm/26933 . Bare en tanke......

- Para[Noid]zite
Avatar billede winkill Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:38 #7
Er det NØJAGTIGT samme underskrift som Psycosis ?
Kan der være en sammenhæng ?
Lugter det virkeligt ?

Få svaret i næste afsnit af.....

Damn, du har sku ret parazite.

BUSTED !! ;o)

/Rødhætte
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:43 #8
*LooooooL* Sagde jo jeg er paranoid... :o)

- Parazite
Avatar billede winkill Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:53 #9
Man er ikke en C.Nørd hvis man ikke er en smule (læs: MEGET) paranoid.
Eks.: Mit password til min PC. er længere end 30 tegn.

/Fred Flintstone
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
08. oktober 2000 - 00:59 #10
hehe det er fordi psycosis sad ved min computer!
Avatar billede winkill Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:01 #11
He he, sjovt nok sad både Fred og Rødhætte ved min computer ;o)

/En anden
Avatar billede parazite Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:54 #12
*LoL* OK OK... synes bare eksperten overfaldes af snydere for tiden... hvis man lægger sin eksisterende paranoiditet som com-nørd(hedder det det?) til den man får med så mange snydere... PoW!

winkill : *GG* Jeg har stadig ikke ændret hverken min kode på mit gymnasie eller min kode på min internetforbindelse, selvom de begge er computergenererede og hedder noget i stil med 45OkksT980Jh... *G*

- Para[Noid]zite
Avatar billede parazite Nybegynder
08. oktober 2000 - 01:58 #13
Nu jeg er ved det, er der så ikke en af Jer, der vil købe et externt SCSI ZIP100? ;o)

- Parazite
Avatar billede winkill Nybegynder
08. oktober 2000 - 03:11 #14
Nej, men hvis du har en Girlfreind v2.1 opgradering til salg vil jeg gerne smide en masse guld efter dig. ;-)