Avatar billede thomas1101 Nybegynder
07. november 2002 - 08:16 Der er 3 kommentarer

Outlook - respons

Hej

Jeg ved, der er mulighed for at indsætte Ja/Nej knapper i en emal i Outlook, som folk så kan svare på.

Er der mulighed for at udvide denne funktion, så man kan til stille andre spørgsmål og registrere svarerne systematisk.

/T
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. november 2002 - 08:38 #1
1.: Når du skriver en kan du gå ind i Toole->Option eller trykke Option knappen i selve mailen. Så kan du vælge:

[x] "User voting buttons:"

Og så kan du skrive X antal muligheder med ; mellem:

Knap1;knap2;knap3;kanp4

2.: Det ved jeg ikke.
Avatar billede mile Juniormester
07. november 2002 - 08:48 #2
du kan som Eagleeye skriver, gå i indstillinger for mailen, og adskille dine svar muligheder med semikolon. Det er er vigtigt er at den mail du har afsendt FORBLIVER I SENDT POST. Der vil du efterflg. kunne åbne mailen og gå på fanen "Registering", hvor du kan se, hvor mange der har svaret det ene eller det andet. Men husk, mailen må ikke flyttes fra Sendt post. Alternativt kan du oprette regler der flytter svar til bestemte mapper, afhængigt af svaret.
Avatar billede mile Juniormester
09. januar 2003 - 11:27 #3
Hej Thomas - fik du løst dit problem ??