Avatar billede tnh Nybegynder
07. oktober 2000 - 19:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med sr1 til Office 2k!!

Jeg har lige hentet sr1 til Office 2k, og installeret det...
Men da jeg efter opdateringen prøvede at åbne word, outlook osv., poppede programvinduet op i ca. 1 sek, hvorefter det forsvandt igen... Hver gang jeg forsøger at åbne et Officeprogram, sker dette?
Hva\' faen sker der? Kan man gøre andet end at installere office igen...
Hvis en geninstallation er nødvendig, er det så muligt at tage backup af mine emails?
Avatar billede psycosis Nybegynder
07. oktober 2000 - 19:06 #1
Det er det der altid sker med de forbandede windows opdateringer..... !

/Psycosis
Avatar billede savle Nybegynder
07. oktober 2000 - 19:40 #2
Må jeg er lige med her.
Det er det samme med Premium 2000.
Avatar billede stp Nybegynder
07. oktober 2000 - 20:42 #3
Du kan godt lave en backup.
Og, nej der ikke andet at gøre end at geninst.
Jeg har haft samme problem.
Avatar billede tnh Nybegynder
07. oktober 2000 - 20:44 #4
Ok... Men hvordan laver jeg backup\'en uden at kunne køre Outlook?

-> Thomas (tnh)
Avatar billede tnh Nybegynder
07. oktober 2000 - 22:48 #5
Hej igen... Det viser sig at ca. hver 5. gang man åbner Outlook, har man 3-4 ting man kan udføre før lortet lukker igen...
Jeg har derfor fået lavet mig en dejlig backup ;~)
Det lykkedes mig endda at hente post!!!
Men jeg kommer sgu nok ikke uden om den opdatering...
Jeg ved ikke om der er nogen der føler sig fortjent til point? Jeg kan ikke gi\' nogen, da alle indlæg er kommentarer... Men ellers så skriv :)

Tak for indsatsen...

-> tnh
Avatar billede savle Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:11 #6
Hej tnh. har du læst om det at installere SR-1.
hvis ikke kan jeg sende siden til dig.
Avatar billede tnh Nybegynder
09. oktober 2000 - 20:47 #7
SAVLE...
Nej, jeg mener ikke jeg har læst det...?
Du må meget gerne sende siden...
tnh@wanadoo.dk

Tak ;)

-> tnh
Avatar billede savle Nybegynder
09. oktober 2000 - 21:34 #8
Hej tnh, er på vej håber du kan bruge den.
savle.