Avatar billede sloppysjoint Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

frontpage

Jeg har egenligt et simpelt spørgsmål. Jeg skal bruge en rimelig simpel Hjemmeside bygger.
Avatar billede claudio Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:35 #1
Ja, frontpage er egenlig god den er en såkaldt WYSIWYG (What You See Is What You Get) dvs. at du ikke skal kunne HTML, du skal bare skrive og sætte ind.
Avatar billede blood Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:35 #2
hvad mener du???

hvis du mener et program så kan jeg anbefale
stones webriter

http://www.stoneware.dk/
Avatar billede sloppysjoint Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:35 #3
Ok den prøver jeg. Tak Claudio.
Avatar billede blood Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:36 #4
stones er gratis og dansk
men frontpage koster penge og nesten alt man laver i frontpage virker kun i ie og ikke netscape
Avatar billede blood Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:36 #5
Snyd!!!!!
Avatar billede blood Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:40 #6
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. oktober 2000 - 19:51 #7
Så dum må man da ikke være????
Oprette et spøgsmål i FrontPage, hvor man spørger efter et godt hjemmesideprogram.
Svaret er på to linjer og omhandler FP, samt spørgeren har ikke besvaret ét spørgsmål!!!!
Avatar billede privaten Nybegynder
08. oktober 2000 - 12:17 #8
Hvis spm. er simpelt som ovenfor beskrevet bør det jf. vejl. her på eksperten honoreres med 15-30 point.
Sekundært er det mistænkligt at man afleverer 1195 point på 2 min. 10 sek.
Det kan man vist ikke engang nå med mindre både cladio og sloppy har siddet og \"refreshet\" fp kategorien, eller måske er svaret meget mere simpelt...?

hmmm...