Avatar billede soenderm Nybegynder
06. november 2002 - 15:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Polsk oversættelse ........

Jeg har et katalog på 36-38 sider hvor der på hver side står lidt på polsk som jeg gerne vil have oversat.
Er der nogle der kan hjælpe?. Jeg vil gerne give lidt for det...
Avatar billede koon Nybegynder
06. november 2002 - 15:43 #1
soenderm>> Hvis du finder en der kan oversætte fra polsk til dansk, vil jeg meget gerne høre fra dig, da jeg også skal bruge en polsk tolk.
Avatar billede mindfields Nybegynder
06. november 2002 - 16:03 #2
jeg kan hjælpe dig. men det bliver først ved en 19 tiden :-)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
06. november 2002 - 16:07 #3
Jeg kender også nogle polakker hvis det er.... hvor meget vil du give for det?
Avatar billede soenderm Nybegynder
06. november 2002 - 16:31 #4
Jeg vender tilbage om et par timer....
Avatar billede soenderm Nybegynder
06. november 2002 - 19:20 #5
mindfields> Jeg har kopieret det ud jeg har brug for at få oversat, og lagt det ind i et Word-dokument (det lå i InDesign-format).
Jeg fatter ikke en lyd af det, men hvis du har har lyst vil jeg gerne sende det til dig. og så kan du se om det er noget du gider og hvad du vil have.
Avatar billede flejn Nybegynder
06. november 2002 - 19:42 #6
En polak her!
Kan du ikk sende til mig! Skal nok oversætte det.. Men skal alle 38 sider oversættes???

-Dawid
Avatar billede flejn Nybegynder
06. november 2002 - 19:43 #7
win@win.dk
Forresten hvor meget giver du??
Avatar billede soenderm Nybegynder
14. november 2002 - 16:18 #8
....