Avatar billede netbabe Nybegynder
06. november 2002 - 13:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hele dagen automatisk ledig

Når man opretter en aftale "hele dagen" i Outlook, sættes tiden automatisk til Ledig. Kan man på nogen måder lave det om så den automatisk sættes til Optaget?
Avatar billede netbabe Nybegynder
06. november 2002 - 13:40 #1
Der er tale om Outlook 2000
Avatar billede netbabe Nybegynder
06. november 2002 - 13:41 #2
(Exchange Server 5.5)
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. november 2002 - 13:55 #3
Mig bekendt ikke. Hele dagen er jo ikke et fast begreb. Du er nødt til at oprette aftalen med en start tid og en slut tid
Avatar billede netbabe Nybegynder
06. november 2002 - 14:22 #4
Men man kan jo godt rette Ledig til Optaget - det burde da kunne gøres automatisk (ligesom det nu sker automatisk at den sættes til Ledig)?
Avatar billede mile Juniormester
07. november 2002 - 08:41 #5
Det kan ikke lade sig gøre - Tro mig vi har ledt overalt, for det er r..irriterende....
Avatar billede netbabe Nybegynder
07. november 2002 - 10:43 #6
Tak for hjælpen