Avatar billede kml10 Nybegynder
06. november 2002 - 12:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

automatisk refresh ????

Hej...

Jeg har et program der via en java applet, kan vise billeder på min hjemmeside. Imput til billedvieweren henter jeg i en access tabel. Dette foregår ved at brugeren vælger et billede vha. en drop-down box.

Mit problem er så at når man har valgt et billede, skal man trykke på refresh knappen, før siden bliver opdateret( med det nye billede ).

Jeg kunne godt tænke mig at der blev opdateret så snart man har valgt nyt billede i drop down boksen.

Ka' det lade sig gøre ?????
Avatar billede medions Nybegynder
06. november 2002 - 13:50 #1
<select name="selecter" OnChange="self.location.reload(true)">
  <option value="billede1.gif">Billede1
  <option value="billede2.gif">Billede2
</select>

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
07. november 2002 - 23:35 #2
Var det svar nok?

//>Rune
Avatar billede kml10 Nybegynder
08. november 2002 - 08:13 #3
jo...., men kan det lade sig gøre uden at åbne en ny side eller frame ??
Avatar billede medions Nybegynder
08. november 2002 - 12:59 #4
Jeg forstår ikke helt hvad du mener...-prøv at beskriv det lidt mere...

//>Rune
Avatar billede kml10 Nybegynder
08. november 2002 - 21:10 #5
Der er på siden en applet der kan vise billeder. Når man så vælger et nyt billede åbnes der en helt ny side - istedet for at udskifte billedet på samme side. Udover det nye billede er siderne jo identiske. Men det bliver mange sider at holde styr på - en ny side ( eller frame er det jo faktisk ) pr. billede man har mulighed for at vælge.
Hmmm...., lyder vist lidt rodet - håber du forstår !!!!
Avatar billede medions Nybegynder
09. november 2002 - 00:53 #6
Hmm har du mulighed for ASP?

//>Rune
Avatar billede kml10 Nybegynder
11. november 2002 - 08:40 #7
J
Avatar billede kml10 Nybegynder
11. november 2002 - 08:40 #8
Ja, det har jeg
Avatar billede medions Nybegynder
11. november 2002 - 14:41 #9
Hmm ok, så prøv ligge dit ICQ eller Messenger id, så adder jeg dig lige...

//>Rune
Avatar billede initializing Nybegynder
11. november 2002 - 14:43 #10
Husk at det svar som hjælper ham skal skives her.
Avatar billede initializing Nybegynder
11. november 2002 - 14:43 #11
Skrives*
Avatar billede medions Nybegynder
11. november 2002 - 14:50 #12
initializing> I know ;o)

//>Rune
Avatar billede kml10 Nybegynder
12. november 2002 - 08:01 #13
Jeg har desværre ikke ICQ eller messenger !!!!
Men min e-mail er kml@uv.tsr.dk.
Avatar billede medions Nybegynder
19. november 2002 - 15:18 #14
Thx 4 Poinz

//>Rune