Avatar billede kimallan Nybegynder
05. november 2002 - 23:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Engelsk oversæt 3

Men vi snakkes ved over Internettet eller telefon, for noget skal vi nok finde ud af. Ha’ det godt. Hils familien og husk det nu denne gang.

    Hilsen Jesper

Ps. Hvis du kommer, så tag lige en fodbold med, for jeg kunne lige høre at den blev kørt over. Sikkert af en traktor, de kører konstant uden foran vores hus. Lidt ærgeligt, den kostede mig 399 DKK.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
05. november 2002 - 23:47 #1
tror du ik bare du skulle lave lektier selv - istedetfor at spamme exp. med 5spm- hvor du vil ahve folk til at lave det for dig?
Avatar billede kimallan Nybegynder
05. november 2002 - 23:49 #2
Sorry, men jeg vil bare hjælpe en gut.
Avatar billede perj Nybegynder
05. november 2002 - 23:56 #3
Hvad med at lade Eksperten oversætte for dig.
Vælg:
>>Info >Translate this page.
PS: Bedre end ingenting;-)
Avatar billede milo Nybegynder
06. november 2002 - 02:05 #4
But we can keep in touch by the Internet or the phone, to work something out. Have a great time. Regard your family from me, and remember it this time.

Regards Jesper.

p.s. If you come by, then bring a football, because I could just hear, that it was broken by a vehicle, probably by a tractor, they are driving around all the time in the front of our house. Too bad, it costed me 399 DKK.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. november 2002 - 02:13 #5
kimallan>> du har på en ret eftertrykkelig måde overtrådt exp.dk's regler - det maksimale antal point for et spørgsmål er 200, i dine spørgsmål omhandlende denne engelskoversættelse er du nu oppe på 560 point. jeg regner med at du bringer dette forhold i orden hurtigst muligt.

jelzin/CoAdmin.