Avatar billede hemmeligheden Nybegynder
05. november 2002 - 20:54 Der er 7 kommentarer

Netværk problems

Jeg har 3 XP pro maskiner (UK version).
Den ene, som også var den første jeg installerede det på fungere perfekt med deling af filer og mapper. Men det gør de to andre ikke!!! Jeg kan godt dele mapperne, men når man så slukker computeren, og tænder den igen, skal man dele mappen igen!!!! Hvad skal jeg mon gøre, lad mig høre jeres bud.

Mvh. Michel
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. november 2002 - 20:55 #1
er de i samme arbejdsgruppe (netgruppe)
Avatar billede hemmeligheden Nybegynder
05. november 2002 - 21:39 #2
Jep, det har jeg tjekket, og har også prøvet at lave dem om, men det hjælper stadig ikke. (Og de har hele tiden været enes). Hva skal jeg mon gøre???
Avatar billede tonny_fin Nybegynder
05. november 2002 - 23:01 #3
Prøv at tilføje protokollen Nwlink
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. november 2002 - 06:29 #4
evt. geninstaller netkortet også
Avatar billede hemmeligheden Nybegynder
06. november 2002 - 14:03 #5
Protokollen NWlink bliver automatisk installeret, og løser ikke problemmet!
Og at re-installere netkortet!! Bad ideer!!! Det løser da slet ingen ting!
Hvad skal jeg mon gøre???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. november 2002 - 15:06 #6
altså hvis du ikke gider lytte til et råd, så lad dog være med at spørge!
Avatar billede spuncut Nybegynder
30. april 2003 - 01:28 #7
Ta' dog lige at sætte en klat i "reconnect at logon" men det har du vel for pokker gjort.....ikk'??  (håber at det er et dumt svar) heheheh ... mvh