Avatar billede ulich512 Nybegynder
05. november 2002 - 17:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bios adgangskode?

hej:)

jeg skriver lige ang. min fars computer..
han købte en pc i september 2000 i Alcotini. så her idag skulle han installere windows 2000. da han så går ud i bios for at sætte den til at boote fra cdrom drevet. bliver han stoppet af adgangskoden.. men den har han ikke og har aldrig haft en eller fået oplyst den?... hvad mener i at han skal gøre?. fordi at alcotini er goet konkurs!.. hvad skal vi gøre??
findes der programmer der kan ændre den

plz hjlæp os...

ulich512
Avatar billede loonz Nybegynder
05. november 2002 - 17:34 #1
Avatar billede kick Nybegynder
05. november 2002 - 17:42 #2
Hvis det er amitech computer skal du skrive ami for at komme i bios.

KICK
Avatar billede ulich512 Nybegynder
05. november 2002 - 17:45 #3
kick> er du sikker på det?... vi har lige taget battriet ud i 15 min for at se om det virker
Avatar billede loonz Nybegynder
05. november 2002 - 17:47 #4
ulich512> Den med "ami" er god nok. Det er det samme på min comp.
Avatar billede ulich512 Nybegynder
05. november 2002 - 17:48 #5
kick:) DU ER EN GUD!!!!!!!!!!!!! DET VIRKER SQ WEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Avatar billede kick Nybegynder
05. november 2002 - 18:15 #6
Ulich512 ja har selv haft amitech computer det var min den første
pc.
Rart at kunne hjælp dig,takker for point'z

KICK