Avatar billede taager-kongen Nybegynder
05. november 2002 - 16:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

så blev det udelagt

Er jeg den eneste der syntes logoet og hvad dgi mere har lavet?
jeg kan ikke se 0 i venstre menu... Og hvorfor BANNER??
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2002 - 16:47 #1
Avatar billede gejl Nybegynder
05. november 2002 - 16:47 #2
Det gamle E var meget pænere...!
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
05. november 2002 - 16:50 #3
ja lort....
ADMIN du skulle ikke havde sælgt det..
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
05. november 2002 - 16:50 #4
solgt ups..
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2002 - 16:58 #5
Reklamerne i bunden kunne de have udeladt - ellers en ok ansigtsløftning :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. november 2002 - 17:08 #6
"Er jeg den eneste der syntes logoet og hvad dgi mere har lavet?"

-hey jeg har også en mening WUHU! - hvad mener du, du angiver ikke om din ytring skal opfattes positivt.

jeg kan ikke se 0 i venstre menu.
-øhm -hvad mener du ? -jeg savner da ikke udpræget at der står "0" i venstre menu ?

Og hvorfor BANNER??

- tjah såvidt jeg kan se er du ikke promedlem....

/jelzin
Avatar billede klas Juniormester
05. november 2002 - 18:29 #7
Jeg kan heller ikke lide det nye logo - håber det er midlertidligt..

Jeg savner noget indhold i toppen  - som pro medlem ser det helt forkert ud...
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2002 - 22:32 #8
i 800*600 er den helt galt...
Avatar billede faellesnet Nybegynder
06. november 2002 - 01:47 #9
Jeg syntes det er ok. at man skal være pro-medlem for at undgå reklamerne, det er vel fremtiden på nettet for gratis sites at man skal betale lidt for at slippe for dem.

Til gengæld ærger det mig meget at designet er røget sig en tur i 800X600, da netop eksperten er oplagt at have i et vindue mens man arbejder med andre ting. Det er altså lidt åndsvagt at lave et design som ikke passer til nogetsomhelst, men ligger lige midt mellem de mest brugte opløsninger. Håber det bliver rettet