Avatar billede djcuper Nybegynder
05. november 2002 - 13:30 Der er 15 kommentarer

Sortering af skemaet

Hej Eksperter.
Jeg skal gene kunne lave en fordeling af de skemaer jeg vil have bearbejdet og udskrevet.
Jeg har en hoved fil( Indholdsfortengelse) og en masse små  ( selve skemaerne).
Jeg vil gerne kunne krydse af i hoved skemaet hvilke skemaer jeg skal bruge. og derefter findes de automatisk frem.

Jeg er ikke lige sikker på hvordan jeg griper dette lettest an, men vil tro at jeg skal lave en lille marco.. er der nogle der har en god ide.  Håber på et godt spark i den rigtige retning
05. november 2002 - 13:34 #1
Hvordan er det organiseret:
En projektmappe hvor indholdsfortegnelsen er på et ark og skemaerne på hvert sit ark - eller hvad?
05. november 2002 - 13:39 #2
Hvad skal der ske med de skemaer du henter frem, skal der ske indtastning i dem før de udskrives? - eller skal de bare udskrives.
Avatar billede djcuper Nybegynder
05. november 2002 - 13:41 #3
indgholdsfortenglese i en fil. og et skema i en fil et andet skema i næste fil. fx. indh.  skema 1 skema 2 etc. håber at det er tydliger
Avatar billede djcuper Nybegynder
05. november 2002 - 13:42 #4
i første omgang skal de bare skrives ud, men ud fra en fordeling som brugeren fortager
05. november 2002 - 13:44 #5
..og udskrives på hvert sit ark eller skal det samles på et ark
Avatar billede djcuper Nybegynder
05. november 2002 - 13:47 #6
udskrives på hvert sidt ark! har du nogle idér?
05. november 2002 - 13:50 #7
Ja men vil bare sikre mig, at det er den rigtige løsning, i stedet bare at komme med et hurtigt forslag, som måske rammer ved siden af:
Avatar billede djcuper Nybegynder
05. november 2002 - 13:54 #8
Det glæder mig meget!!!
05. november 2002 - 14:01 #9
Er filen med indholdsfortegnelsen og filerne med skemaerne placeret i samme mappe på pc'en/serveren ?
05. november 2002 - 14:03 #10
Jeg har nemlig oz en idé *ss*
Avatar billede djcuper Nybegynder
05. november 2002 - 14:04 #11
JA det er i samme mappe. på serveren / PC'en
05. november 2002 - 14:05 #12
Hvis du vil sende mig dit hovedskema, så vil jeg udarbejde min idé - fd@win-consult.com
Avatar billede djcuper Nybegynder
05. november 2002 - 14:18 #13
Det er hermed gjort!
05. november 2002 - 14:24 #14
Jeg holder pause til efter 16.00 - hvis andre vil knokle på.
29. november 2002 - 13:13 #15
jeg er iøvrigt stoppet her - tager mere tid end min frivilighed yder