Avatar billede jms_nork Nybegynder
05. november 2002 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

phpmyadmin kører m.... langsomt

Jeg har installeret php,mysql,apache og phpmyadmin på min linux(Redhat 7.3), men har problemer med at få det til at køre. Når jeg benytter phpmyadmin lokalt på serveren er der ingen problemer, men når man skal tilgå den udefra på webserveren går det MEGET langsomt eller virker slet ikke. Man kan godt åbne phpmyadmin(hvis man er meget tålmodig), men den er umulig at arbejde med. Serveren sidder på et lokalt netværk, men har også en  ekstern ipadresse. Har prøvet at flytte serveren til en anden forbindelse med samme resultat. Det er muligt det er apache det er galt med !! Er der nogen der kan hjælpe mig ???
Avatar billede spaff Nybegynder
06. november 2002 - 09:39 #1
En af mine kolleger havde samme problem. Afinstallerede Apache, geninstallerede den og så var problemet væk. Fandt aldrig ud af hvad fejlen var.
Avatar billede jms_nork Nybegynder
14. november 2002 - 21:35 #2
Jeg har klaret problemet, men fandt heller ikke ud af hvad problemet var. Opdaterede php og nu kører det bare. Der uddeles point for det gode tip.