Avatar billede fun Nybegynder
04. november 2002 - 19:47 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Ja nu vil jeg ikke betale for min telefonregning mere...

Hvis der er en af jer der gratis kan finde et program der gør det muligt at ringe fra en pc (til internet pris) til en almindelig telefon og en mobil.
Det skal virke både med bredbånd og ISDN.
Den der lovligt kan skaffe mig det program vil jeg give de 200 point som jeg udlover til dette spørgsmål.

/thomas
P.S. Der forventes at det er til fri downloadning eller at det kan fås på cd.
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
04. november 2002 - 19:48 #1
Følger lige med!
Avatar billede fun Nybegynder
04. november 2002 - 19:50 #2
Det er helt fint.
Du kender ikke nogle programmer der kan bare noget af det???
/thomas
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
04. november 2002 - 19:51 #3
Nope, derfor følger jeg med i dette spørgsmål ;-)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 19:56 #4
Det kan du ikke... Der findes dog flere programmer der kan gøre det bl.a. messenger men af den åbenlyse årsag koster det penge at bruge det hvis du skal kontakte en telefon...

(husker dog den spæde start hvor man kunne ringe helt gratis til folk i USA... det var tider, men det er slut nu=)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 19:58 #5
Faktisk er der mange programmer der kan gøre det mod betaling... Det kaldes sjovt nok ip-telefoni.
Stofanet har bl.a. lavet forsøg med at lave det i ålborg, men om kvaliteten blev så god til at det kunne bruges ordentligt ved jeg dog ikke.
Avatar billede fun Nybegynder
04. november 2002 - 20:01 #6
Jeg ved godt at det kan lade sig gøre at ringe over en pc men jeg er intereseret i at gøre det gratis...
Jeg har selv opnået med et gratis program at komme  i kontakt med en mobil men jeg kunne ikke få det til at virke helt (jeg kunne ikke snakke) men eller var det helt fint.
/thomas
P.S. grunden til at svaret fra lacops er afvist er at det ikke opfylder kravet om at det skal være gratis.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 20:10 #7
hehe

men svaret er stadig at det er der ikke... Mon ikke der er andre der er kommet med samme ønske før dig? ;-)
At kunne ringe kvit og frit... uden beregning. Du kan bevæge dig udenom det i USA hvor man kan have modem og ringe til lokaltakst (hvilket er gratis), men ikk i danmark over ADSL. Din udbyder og teleselskaberne sætter den begrænsning.

men jeg skal da lade tvivlen komme dig til gode men kun når du har sagt at du har hørt det gennem sådan et program før... Hvilket var det?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 20:14 #8
hmmm det er ikke helt gratis, men via messenger kan du. Dog billigere end alm. tlf. www.messenger.dk
Avatar billede fun Nybegynder
04. november 2002 - 20:14 #9
Jeg kan desværre ikke huske det men jeg mener det var en af disse to
Phone Dialer
eller
hypertrm
/forsøg ad... Hvis i kan få dem til at virke (og samtidig få mig til at få dem til det også) er pointne jeres.
Avatar billede fun Nybegynder
04. november 2002 - 20:15 #10
Det skal være gratis
/thomas
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 20:16 #11
Findes ikke.
Avatar billede platman Nybegynder
04. november 2002 - 20:20 #12
Den eneste måde man kan gøre det "gratis" på er pc<->pc (læs nørd-nørd!)
pc<->telefon er ikke gratis, og det forståligt nok da teleoperatørerne ville grave deres egen grav på den måde.
Avatar billede fun Nybegynder
04. november 2002 - 20:20 #13
Måske findes det Måske gør det ikke, men de 200 point er til den der kan finde det der "Måske findes" og ikke alle dem der har hørt om Messenger eller lign.
/thomas
Avatar billede fun Nybegynder
04. november 2002 - 20:23 #14
ja, det kan da godt være men som tideligere skrevet er det lykdes at komme i kontakt med min mobil over sådan et program der åbenbart ikke findes.
/thomas
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 23:27 #15
Det findes ikke. Det lyder som om du har ringet til din mobiltelefon via dit modem. Det kan man sagtens, men det er normalt telefontakst.
Avatar billede fun Nybegynder
19. juli 2003 - 00:19 #16
luk
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
19. juli 2003 - 01:05 #17
der var engang noget, der hed dialpad.com , hvis det er det du tænker på .. men de gik også væk fra gratis opkald
Avatar billede os123 Nybegynder
10. april 2004 - 12:03 #18
wwww.ADSL-Telefoni.dk er på vej med et produkt for fastnet og mobil telefoni
Avatar billede monsterdk Novice
28. januar 2005 - 17:19 #19
selv om den er lukket så vil jeg da lige nævne skype....
Avatar billede downloading Nybegynder
21. august 2006 - 14:21 #20
Så mine venner.. Nu er det kommet :) Men virker dog kun til fastnet.. Men ringer du til bl.a. Danske fastnet telefoner er det gratis.. Programmet hedder VoipBuster og her ser i hvilke lande der kan ringes gratis til..

http://www.voipbuster.com/en/rates.html

Og her kan det hentes..
http://www.voipbuster.com/en/index.html