Avatar billede bernhof Nybegynder
04. november 2002 - 19:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webbrowser.Navigate

Hej ..

Jeg har nogle problemer med Webbrowser.Navigate metoden. Hvis jeg gerne vil sende noget PostData med, når jeg redirecter browseren, havde jeg regnet med at man blot skulle skrive Webbrowser.Navigate "http://www.url.dk", , ,"mode=test"

Men det virker ikke, så jeg går ud fra man skal inkludere nogle headers .. Er det rigtigt? Hvis ja, hvilke?

Håber I forstår - Mikkel
Avatar billede bernhof Nybegynder
04. november 2002 - 19:28 #1
Altså
Webbrowser.Navigate "url", , ,"postdata", "headers"
Avatar billede euroman28 Nybegynder
06. november 2002 - 00:37 #2
Uden at have kigget nærmere på problemet så undrer det mig at du vil sende PostData til en URL og ikke til et dokument..skal du ikke bare have dokumentnavnet med ?
Avatar billede bernhof Nybegynder
06. november 2002 - 02:51 #3
har prøvet det - det virker heller ikke! :(
Avatar billede bernhof Nybegynder
27. juni 2003 - 15:38 #4
Gammelt spm, ingen brugbar respons.. Lukker