Avatar billede the_pagman Nybegynder
04. november 2002 - 18:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opret Outlook Express i Xp

Hej igen.. jeg har haft en dell problemer med mit Outlook. det er vist noget mes hvilken server jeg skal bruge og alt det der...

og når jeg sender en mail siger den bare:

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Komto "Mig", server "62.243.47.4" Protokol: SMTP,port:25, Sikker(SSL): ja  Socket-fejl: 10060, Fejlnummer 0x800ccc0e (0 er nuller)

Og det siger den hver gang.. hvda sker der..  Håber i ved noget der kan hjælpe.. Vi Snakkes
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
04. november 2002 - 18:29 #1
er du sikker på at du har skrevet rigtigt under serveroplysninger?? altså sat pop3 og smtp rigtigt op?

hvis det ikke er det, så prøv at checke dit password
Avatar billede oz2kas Nybegynder
04. november 2002 - 18:32 #2
der kører jo heller ingen pop3 server på den ip (62.243.47.4)
Avatar billede the_pagman Nybegynder
04. november 2002 - 22:00 #3
det er lige det... under pop3 og smtp skal der skrives ip til server.. hvilke ip'er er disse.?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
04. november 2002 - 22:14 #4
det er højst sansynligt nok dem du har fået givet af din udbyder.
fx. tdc: post.tele.dk
cc: post.cybercity.dk
og så er det vist: mail.get2net.dk (og ryle, perl, osv.)
Avatar billede the_pagman Nybegynder
04. november 2002 - 22:16 #5
ok.. nu fik jeg hele mit internet med en router.. og der var ikke noget af den slaks i... men jeg har Teledanmark. så hvad tror i jeg skal bruge..
Og kan det bruges.. på min egen.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
04. november 2002 - 22:41 #6
Og kan det bruges.. på min egen. ?? den forstod jeg ikke.

du skal højst sansynligt bruge post.tele.dk eller mail.tele.dk (kører ikke selv tdc)
du har fået noget info fra tdc da de har oprettet din linie, der står det i.
ellers skal du ringe ind til dem, men husk at have dit kundenummer parat.
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
05. november 2002 - 12:46 #7
hvis det er adsl du har, skriv da i pop3: pop3.mail.dk og i smtp: smtp.mail.dk
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
05. november 2002 - 12:47 #8
pop3 = indgående post

smtp = udgående post
Avatar billede carstenjuhl Nybegynder
05. november 2002 - 15:23 #9
hvis du har en adsl-forbindelse med router skal du bruge pasmtp.tele.dk
Avatar billede oz2kas Nybegynder
05. november 2002 - 22:11 #10
ved du hvad. glem mine indlæg.
dette spm. bliver for overrendt.
Avatar billede the_pagman Nybegynder
05. november 2002 - 22:13 #11
ok tak for alt..