Avatar billede bertels Nybegynder
04. november 2002 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DV-Widge

Det store spørgsmål for mig lige nu er om jeg skal købe en DV-Widge til mit Digital8 kamera. Derfor:
Er den pengene værd?

Jeg har gjort op med mig selv at det ikke bliver en DVD-løsning, men undre mig samtidig over det begrænsede udbud af DV-Widge'en. Den virker ikke så kendt.

Mvh Bertels
Avatar billede kolme Nybegynder
04. november 2002 - 13:49 #1
Om det er pengene værd, er vel sådan set afhængig af hvad du skal bruge det til.
Personligt synes jeg da at det er pengene værd. Det er jo først når man får indgang på sit kamera at man kan bruge det helt.

Når du engang får det købt, kan du så ikke lige skrive hvordan manualen skriver at man låser det op? :-) Jeg kan nemlig ikke få mit andet kamera låst op... :-(
Avatar billede bertels Nybegynder
04. november 2002 - 14:53 #2
Til kolme: Skal det forstås derhen at du har mistet din manual eller er det bare svært at få til at fungere ....... Jeg ved p.t. intet om systemet. Men jeg skal nok skrive.
Avatar billede kolme Nybegynder
04. november 2002 - 14:56 #3
Det burde ikke være noget problem at få det til at fungere - Forudsat du har købt det rigtige widget, selvfølgelig.
Jeg har mistet min manual, men det er et eller andet med at man bare skal holde knappen (på widget) inde i X antal sekunder.
Avatar billede bertels Nybegynder
20. november 2002 - 09:20 #4
Til Kolme: Du skal holde knappen nede i 5 sek. eller bedre til Widge'n begynder at blinke. Herefter skifter den fra rød -> grøn eller omvendt. Du skriver du "ikke kan få mit andet kamere låst op" - i manualen skriver de at Widge'n kun kan låse et kamera op af gangen (sådanne som jeg forstår det i hvert fald).

Jeg har nu købt en DV-Widge, så jeg lukker spørgsmålet - men vender tilbage med et nyt ........
Avatar billede kolme Nybegynder
20. november 2002 - 09:49 #5
Jeg har gjort som du skriver, at man skal. Så det er nok, det med at den kun kan åbne et kamera ad gangen.