Avatar billede gittaturningback Nybegynder
03. november 2002 - 20:43 Der er 5 kommentarer

Fejl med CPU?....

Jeg har lige købt en AMD XP 2200+ og har sat det i et Bundkort (Soltek SL-75KAV)
Problemet er så at den starter fint nok op, men så snart den har talt ram op, så stener den fuldstændig...  Jeg kan ikke bruge tastaturet.. Det står bare og blinker med at 3 lamper... ??
Er der andre som har haft nogen fejl med at skifte fra 0,18 til 0,13 Micron?...

GittaTurningBack
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
03. november 2002 - 20:54 #1
fejl i ram moduler...
Avatar billede fido82 Nybegynder
03. november 2002 - 22:21 #2
pil alt ud, undtagen ram, cpu og gfx.
Hvis du har mere enden blok ram i, så prøv at nøjes med den ene. Hvis det stadig ikke går  godt, så prøv at pille den ud, og sætte den anden i
Avatar billede peet-49 Novice
04. november 2002 - 10:02 #3
Lyder som et defekt grafikkort
Avatar billede dark_one Nybegynder
04. november 2002 - 23:14 #4
OBS: husk at checke om core voltage er sat korrekt, ellers går der kun ca 10-15 sekunder så stopper den, den bliver sindsygt varm.......

Check det meget grundigt, du kan skade både ram og cpu og bundkort.

//Dark
Avatar billede happyman Nybegynder
10. november 2002 - 22:30 #5
Jeg tror du har et problem med dit bundkort/cpu kombineret med hinanden. Soltek SL-75KAV ATX CPU: AMD Athlon / Duron 500MHz-1.5GHz+ / XP 2100+.
Bundkortet er ikke bygget til at kunne håndtere en XP2200+ og det kan være derfor at du støder ind i problemer. Det er efterhånden et "gammelt" bundkort og jeg er ikke sikker på at den kan tackle din hurtige CPU.