Avatar billede clausbjuul Nybegynder
03. november 2002 - 19:16 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

problem nummer 2

Eksperten sukker fordi, hvad skal man bruge eksperten til når nu man ikke har brug for hjælp (med edb), men gerne vil give.

Så kan man kun spare point op, når man så vil give pointe til nogen for hjælp med ikke edb opgaver, feks at hjælpe en anden med noget fotoudstyr, hvad gør man så ??
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2002 - 19:17 #1
Hvad er det lige du har gang i?

Ref. :http://www.eksperten.dk/spm/278897
Avatar billede clausbjuul Nybegynder
03. november 2002 - 19:18 #2
Jeg beder om hjælp
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. november 2002 - 19:22 #3
til hvad?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2002 - 19:22 #4
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2002 - 19:23 #5
Avatar billede clausbjuul Nybegynder
03. november 2002 - 19:24 #6
i fatter ikke en skid, i skulle bare "svare" på et spørgsmål
Avatar billede grunken Nybegynder
03. november 2002 - 19:24 #7
Lig dine "ikke" "IT-relaterede" spørgsmål i "fri debat" som du gør NU, der er sikkert en der kender noget til dit foto-problem !

eller brug, forums eller usergroups der har noget med dit specifikke problem at gøre!

og lad for pokker hver med at spamme med ligegyldige spørgsmål som disse !

-grunken
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2002 - 19:24 #8
Det er da nok nærmere dig der ikke forstår meningen med dette forum.
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 19:57 #9
schulze har fat i noget der...
;)
Avatar billede jankovich Nybegynder
03. november 2002 - 19:59 #10
lol...
Jeg fatter ikke engang det han vil have svar på :0) bare mig oder ?!
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 20:10 #11
>jakovich
tror at han prøver forstå eksperten og samtidig gøre os andre opmærksomme på at han mener at der er noget galt...
Avatar billede jankovich Nybegynder
03. november 2002 - 20:11 #12
Bah....
Avatar billede jankovich Nybegynder
03. november 2002 - 20:11 #13
Sådan en Sponplade...
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. november 2002 - 20:20 #14
lol

en sponplade... rofl
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 20:21 #15
tjah - men jeg syntes after hånden at det er problem at både dem som forstår eksperten og dem som ikke forstår eksperten alle er utilfredse med hinanden og eksperten!
"Vi" kan da ikke alle bare "stikke af" eller "smide foolk ud" herfra!
Jeg syntes faktisk kun det er korrekt at folk prøver oprette spørgsmål for at få snakket om det - vi bliver jo nærmest uddannet til at tage stilling gennem et demokrati . hvorfor gælder det ikke på eksperten?
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. november 2002 - 20:30 #16
jeg kan stadig ikke forstå hvad det her går ud på?

hvis man har et problem, og ikke lige er en haj til alt det her IT... så kan man spørge på eksperten og i 9/10 tilfælde bliver ens problem løst.

hvis man IKKE vil spørge på eksperten... så lader man da bare være?
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 20:54 #17
Jamen anueren har da ret!

Men prøv at sætte tingene lidt i perspektiv.

Eksperten er som sagt et "rent" IT forum, prøver hvertfald ihærdigt på det.
Samtidigt er Eksperten efter min mening det bedste bud et forum af sin slags - altså rent funtionsmæssigt og performance mæssigt - ikke tema relateret.
Hvorfor skal "vi" som er så glade for at komme her "skride" hvergang vi vil noget andet end "IT"? Når nu vi er så glade for Eksperten - og Eksperten lever trods alt af dets brugere. Pludselig er der et andet forum som ikke hedder Eksperten som også tager "IT" ind eller udvider til andre emner og så b egynder Ekspertens brugere at forsvinde, hvis de da ikke er blevet smidt ud, og så går ned ad bakke derfra for Eksperten.

Prøv selv at se hvad der er sket med "slagteren" og "ostehandleren" og "ismejeriet" - Bilka kunne pludselig det hele og det er mange glade for - for hvem har tid og lyst til at rende rundt og spilde sin tid med at finde andre adresser.
De eneste som rigtigt laver larm over Bilka er "slagteren" og de andre for nu er de kun en kategori af vare og ikke særlig interesante længere...
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 20:55 #18
Hvorfor skal jeg gå i Bilka når jeg hellere vil på Eksperten?
*LOL*
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. november 2002 - 20:58 #19
kan jeg godt se

men man må jo følge med udviklingen... ellers uddør man.

sådan har det jo altid været...
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 21:06 #20
Hvorfor bliver Eksperten så ikke bare til en kategori og så udvider vi med et par hundrede andre kategorier?
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. november 2002 - 21:08 #21
spørger du mig?

øh bøh øhhh

:oD
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 21:21 #22
Jeg har prøvet at lufte det for en co admin - men han blev også bare mundlam!
*LOL*

måske er eksperten ved at overhale sig selv indenom? - *KAOS*
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 21:22 #23
Jeg tror ikke at dem som vavretager eksperten er modne til at lade den leve laaaangt ind i fremtiden - og i denne "Branche" skal man være forud for tiden ellers bliver man sendt i ud i omklædningsrummet og derfra er der langt tilbage igen...
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. november 2002 - 21:26 #24
eksperten er også lige blevet solgt er den ik?
Avatar billede stroehm Nybegynder
03. november 2002 - 21:42 #25
jow da - det bliver sikkert til en boghandel og et online kursus center - jeg tror at ikke at vil holde sig til det eksperten er - nemlig et prima forum!