Avatar billede morty Nybegynder
03. november 2002 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Outlook..

Hej,

har lige installeret officexp
jeg har lige et spørgsmål, i min outlook, den bloker hvis man sender en vedhæftet til mig, og det er jo godt.
men kan man selv indstil hvilken filer den skal blokker hvis ja hvor og hvordan...?
Avatar billede delanvital Nybegynder
03. november 2002 - 17:38 #1
Du kan vælge om den skal blokere for 'attachments that could potentially contain a virus'.. Ved faktisk ikke hvad det indebærer, udover at så kan jeg ikke åbne mine .pdf vedhæftninger ;o) Jeg tror, at den blokerer for alle (du kan dog dobbeltklikke på din mail, og så vælge save derfra...)

Du slår det fra/til ved at gå ind i tools->options->security.

Ved ikke om det var et helt svar? Måske et halvt? ;o)
Avatar billede morty Nybegynder
03. november 2002 - 17:44 #2
er klar over det med save filer, men noget gang outlook blokere for de filer sådan at de er væk, der står bare at outlook har blokeret, men hvor er de...
og under tools -option -security, jeg kan ike ser hvor jeg kan indstil eller hvad er det for filer den blokere for.
Avatar billede zinus Nybegynder
03. november 2002 - 18:11 #3
Avatar billede prodic Mester
03. november 2002 - 19:50 #4
Det lille program DetachXP gør det ret nemt, at vælge hvilke filtyper man gerne vil kunne modtage.
Man indstiller hvilke filer der er sikre, og genstarter Outlook. Efter den lille procedure kan man gemme/åbne filer selv i modtagne mails.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
30. september 2003 - 19:40 #5
Avatar billede morty Nybegynder
30. september 2003 - 19:41 #6
ja kanon
rigtigmmk ligge en svar..
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
30. september 2003 - 19:42 #7
svar :)