Avatar billede lars66 Nybegynder
03. november 2002 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

icq på RedHat?

Kan man køre icq på RedHat?
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 16:45 #1
Nej men Licq fra www.licq.com
Avatar billede phpgris Nybegynder
03. november 2002 - 16:51 #2
GnomeICU og GAIM er også meget anvendte.
Avatar billede lars66 Nybegynder
03. november 2002 - 16:54 #3
Kan man så køre "Licq" på en windows-maskine. Det er fordi jeg har 2 pc'ere én RedHat og én windows, så det ville være rart for mine venner at kunne komminikere med mig uanset om jeg er på win eller Redhat. Mine venner kører kun windows.
Avatar billede phpgris Nybegynder
03. november 2002 - 17:14 #4
ICQ, Licq, GnomeICQ og GAIM bruger alle den samme protokol så ligemeget hvilken af dem henholdsvis du og dine venner bruger kan I kommunikere indbyrdes.
Avatar billede lars66 Nybegynder
03. november 2002 - 17:21 #5
ok tak!