Avatar billede j_hallum Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:26 Der er 3 kommentarer

\"lever ikke før\" fungerer ikke

Vi har en exchange server 5.5 og bruger outlook97 som klienter.

Hvis en bruger vil sende en email og går ind i \"Indstillinger\" \"Indstillinger for levering\" og vælger \"Lever ikke før\" og taster en dato ind bliver posten IKKE leveret på den ønskede dato/tidspunkt.

E-posten \"strander\" på exchangeserveren og bliver først afsendt næste gang serveren rebootes - hvilket den jo næsten aldrig bliver.

Har nogen været ude for det ??
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:12 #1
Har i kørt service pack ind på klienterne?
Avatar billede lae Nybegynder
09. oktober 2000 - 08:35 #2
Hvilken service pack, goulduck ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. oktober 2000 - 00:10 #3
Til Outlook .. hvis det nu er en del af Office..

(ved godt det måske var lidt et lid tyndt spørgsmål..)