Avatar billede mika Nybegynder
03. november 2002 - 11:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Asus L30-20

Er der nogle der har arbejdet med Launch keys på en Asus L30-20 og ved hvordan man kan lavet knapperne om så de kan bruges til andre ting en bare lige IE, Outlook ekspress og domkumentmappen. Jeg vil gerne kunne ændre dem til andre programmer end lige MS programmer/stier. Håber at i kan hjælpe.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. november 2002 - 11:27 #1
Har du ikke det lille program der hedder HOtkEy, det plejer gerne at følge med når du køber computeren?
Avatar billede mika Nybegynder
03. november 2002 - 18:07 #2
Jo, det har jeg fået med men det er kun hvis man vil lave nye hotkeys med fn + en anden tast og kan ikke bruges til at lave de fire der skulle være programmerbare.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. november 2002 - 18:31 #3
Du skulle også kunne redigere allerede programmerede knapper
Avatar billede mika Nybegynder
03. november 2002 - 19:15 #4
Det kan jeg ikke få den til ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. november 2002 - 19:17 #5
Hvis du ikke kan rette det der kan jeg ikke hjælpe.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. november 2002 - 19:19 #6
Jeg har en asus computer, men har ikke længere Hotkey installeret. Men da jeg havde det kunne jeg se hvilke taster der var forud programmeret, hvilken funktion de havde og rette dem.
Avatar billede mika Nybegynder
15. juli 2004 - 12:27 #7
Test
Avatar billede mika Nybegynder
15. juli 2004 - 12:28 #8
test2