Avatar billede pesto Nybegynder
02. november 2002 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fildeling

hej er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte mit direct conneect op for jeg får en fejl medd.:::Programmet eller dll`en C:\windows\system32\MSVBVM60.DLL er ikke et gyldigt windows-billede.kontroller dette med din installationsdidkette.
men hvad det betyder ved jeg ikke men jeg kan ikke logge på.
jeg kører xp
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2002 - 23:50 #1
Avatar billede pesto Nybegynder
03. november 2002 - 00:24 #2
ok det så jeg ikke
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. november 2002 - 12:44 #3
nej, det gjorde du ikke da du ligesom mange andre bare opretter et spm, da I tror at det er noget helt nyt og der ikke er nogen før, der har haft det problem..
Og det er her at ide'en med eksperten.dk kommer ind.. at man kan søge imellem alle de +275.000 spm. og finde ud af at man ikke er den første ;o)
hvis man så ikke finder noget, så så kan man jo opretter et spm.. ;o)

Så prøv søgefunktionen, før du opretter et spm ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. november 2002 - 13:35 #4