Avatar billede janny Nybegynder
02. november 2002 - 23:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Programmer i start

Hej

jeg har installeret nogle programmer som fru kone skal bruge i forbindelse med sin uddannelse. De har nu lagt sig så de starter når windows starter. Hvordan får jeg dem slettet fra startmappen, når jeg går ind i denne er den nemlig tom.

Jan
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2002 - 23:18 #1
start -> kør -> msconfig -> start

Her kan du se hvilke programmer der starter ved opstart, og slå dem fra hvis du ønsker
Avatar billede janny Nybegynder
02. november 2002 - 23:25 #2
MSCONFIG I win2000? No can do!

Jan
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2002 - 23:28 #3
Hvis du ka' sakse [MSCONFIG.EXE] fra en Wintendo98 PC så copy den til din W2K system - derefter som [janny] skriver... Det er "smatest" / lettest... Har hjulpet mig engang...

/Majsmarken/
Avatar billede nogetfx Nybegynder
02. november 2002 - 23:30 #4
Du kan prøvet dette program:

http://mlin.net/StartupCPL.shtml
Avatar billede janny Nybegynder
02. november 2002 - 23:54 #5
>nogetfx: Yes det virker! - skriv et svar, så får du points.

Jan
Avatar billede nogetfx Nybegynder
03. november 2002 - 00:24 #6
Takker, det er nemlig et godt lille program
Avatar billede infophreak Nybegynder
03. november 2002 - 02:09 #7
Du kan også starte regedit og finde og derefter slette alle nøgler, som du ikke vil have, i *\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run*, hvor * er wildcardsymbol.