Avatar billede deuce Nybegynder
02. november 2002 - 08:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

tilføj/fjern programmer (XP) problem

Jeg har en Toshiba Satellite laptop. kører XP home. Har en HP officejet D135. Startede med at installere forkert driver, da jeg ikke observerede at XP driver skulle downloades, og medfølgende cd ikke skulle installeres. Kan ikke afinsallere den forkerte installation, da der ikke er nogen "skift / fjern" mulighed når jeg markerer installationen i "tilføj/fjern programmer" i kontrolpanelet. Any ideas ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2002 - 09:05 #1
Højreklik på denne computer -> egenskaber -> Hardware ->Enhedshåndtering

Find din printer på listen, højreklik og vælg egenskaber, under driver kan du vælge "fjern" (Fjerner driveren)

Når du har gjort det, kan du så installere den nye xp-kompatible driver
Avatar billede deuce Nybegynder
02. november 2002 - 10:39 #2
tak Jacob... det prøver jeg lige
Avatar billede deuce Nybegynder
02. november 2002 - 11:21 #3
Det læste ikke problemet.. HP deskjet135 står stadig i "tilføg/fjern programmer - og kan ikke fjernes. Jeg kan ikke installere korrekt, da installationsprogrammet konstaterer at programmet er installeret succesfuldt i forvejen ??? Any idears?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2002 - 11:29 #4
Prøv at gå ind i det samme som jeg forslog, men i stedet for at fjerne driver at vælge opdater
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2002 - 11:31 #5
Selvom den står i tilføj/fjern kan det jo godt være at du kan installere den nye driver, hvis du har fjernet den forkerte
Avatar billede deuce Nybegynder
02. november 2002 - 11:40 #6
problemet er at den downloadede XP kompatible driver er en .exe fil, så jeg kan ikke bare "pege" på den ny driver.. Og nu er printeren ikke længere til stede i "denne computer"/egenskaber
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2002 - 11:43 #7
Har du prøvet at genstarte.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2002 - 11:43 #8
En ting som burde at hjælpe er simpelhen at slette filerne (de forkerte) og installere den nye
Avatar billede deuce Nybegynder
02. november 2002 - 12:32 #9
tak for dine seriøse bud Jacob, men det virker stadig ikke. Jeg har slettet alle HP filer, men den oplyser alligevel at installationen allerede er foretaget korrekt - og afbrydes. Så nu er jeg helt på spanden. ikke hul igennem overhovedet! :(
Avatar billede chuf Nybegynder
08. januar 2004 - 17:57 #10
http://www.hp-hjemme.dk/bestil_dserie.php
afinstallerer og installerer den nye. Bestil CD!