Avatar billede artery_graphics Nybegynder
02. november 2002 - 01:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musik på et site med flere sider?

Er det muligt at integrerer en Flash musik fil i et HTML site bestående af flere forskellige sider?
Hvad sker der med musikken når der skiftes side? Afbrydes den for så at starte igen, hvis samme musik fil er integreret på alle sider? Og kan dette undgås?

Er der evt. andre måder at løse dette problem på? F.eks ved hjælp af MIDI der afspilles i baggrunden?
Problemet er at musikken ikke må afbrydes ved sideskift.

/Lars
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
02. november 2002 - 01:16 #1
Svaret er et frameset.. :)
Avatar billede artery_graphics Nybegynder
02. november 2002 - 01:21 #2
Hmm.. ja. Men jeg bruger ikke frames. Netop derfor har jeg posted dette spørgsmål.
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
02. november 2002 - 02:58 #3
Det kan ikke gøres på andre måder. Hvis der skal være skjult kan du lave en frame der ikke fylder noget.
Avatar billede runeevers Nybegynder
02. november 2002 - 03:13 #4
Lav et frameset med 2 frames. Det ene skal bare være 0px, og det andet 100%. Så tjørner du bare en side med dit musik ind på den side der vises i den lille frame, og din almindelige startside i den store frame.