Avatar billede jsk5008 Nybegynder
06. oktober 2000 - 07:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

UT Patches

Hvor finder jeg patch 428 til UT ?? Og nýe baner ?? Og er det svært at sætte en Always on server op ??
Avatar billede kylling Nybegynder
06. oktober 2000 - 07:48 #1
Kig på http://www.unreality.dk under FileArea. Der kan du søge i databasen.

Og der finder du også nye baner !!!! I bunkevis !!

Ang. server: Gå ind under Multiplayer og opret et spil. Så konfigurerer du spillet, og vælger dedicated (Hvis du har en seperat maskine der kører som server), eller du vælger \"start\" hvis du skal spille på \"serveren\".
Avatar billede keysersoze Guru
06. oktober 2000 - 11:08 #2
jeg hader at beskylde andre for noget, men er det ikke lidt vildt at give 990 point for noget man let kan søge efter på nettet???

kylling = jsk5008 ?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. oktober 2000 - 11:25 #3
jsk5008 & kylling er slettet.