Avatar billede fidus Nybegynder
06. oktober 2000 - 05:06 Der er 20 kommentarer

Win ME DK

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Win me DK, inden jeg beslutter om jeg vil købe den.
Er der nogen steder den kan downloades fra, det må gerne være en demo ver.
Avatar billede themann Nybegynder
06. oktober 2000 - 08:13 #1
ja det ville være nice... så kan man også lige hente et crack når amn nu er i gang!!!

jeg tror du er nød til at bide i det sure æble og købe det
Avatar billede themann Nybegynder
06. oktober 2000 - 08:13 #2
man
Avatar billede powell Nybegynder
06. oktober 2000 - 09:58 #3
Hvis det er nogen der har en Trial Version af windows liggende, så burde det jo være microsoft, så prøv på deres hjemmeside.
Avatar billede themann Nybegynder
06. oktober 2000 - 10:24 #4
ja, men det er der ikke... det tetste du kommer på sådan en, er en BETA... og de er fulde af fejl!!!

Avatar billede powell Nybegynder
06. oktober 2000 - 10:31 #5
themann->Det kan vel være ligegyldigt, når blot man ønsker et indtryk. Hvorefter man så kan købe den originale og derved allerede havde fundet frem til om det er investeringen værd.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. oktober 2000 - 12:32 #6
well...prøv at læse de andre ? i Win ME kategorien. Der er mange meninger for og imod win me..alt efter hvad man skal bruge det til! Internetdeling er fx blevet uhyggeligt nemt, det kører mere stabilt end win9x, men det tager uhyggeligt mange flere ressourcer end win9x og kræver meget ram og cpu-power! en upgrade af winme koster pt ca. 800 kr og en fuld udgave koster ca. 2000 kr
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:17 #7
Powell>>Hvis du bare vil have et indtryk af winme, så installer 98......Det er sq nærmest det samme princip......

BTW så er min personlige mening at ME skodder for vildt...hold dig til 2000, det ved man sq hvad er! ;-)

/JB
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:18 #8
Eller Linux for den sags skyld.

/JB
Avatar billede powell Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:19 #9
Jeg kører med begge dele, jeg har ingen problemmer, diskutionen er hvor man kan få lov til at prøve en winMe i en begrænset periode...
Avatar billede vbghost Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:00 #10
Hvis du har Win 98/98SE: Lad vær! Hvis det altså køre fint, win mæh mæh er prop fyldt med div. fejl! Jeg køre nu med WinME og venter spændt på når den næste \"ukendte\" fejl i Exploder kommer til at ødelægge alt mit arbejde!

Så, der absoult intet at hente fra WinME (og 2099 kr. på IE 5.5, Windows Movie Maker, og andre småprogrammer er spild af penge)

så mit råd er: lad vær, hvis Win98/SE køre fint ;)
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:44 #11
Jeg har test kørt me siden prealpha-relaesen kom i juni, og har erfaret at driverne ikke er optimeret til systemet endnu. Vent med at købe ME... OG at sammenligne 2000 og me er forkert, de 2 operativsystemer er ikke opbygget omkring samme filsystemer. Folk uden prof brug- bør holde sig til 98. For taler man om unødige funktioner er 2000 fyldt med dem, fra en hjemme-brugers perspektiv, that is..

Og det med fejl i Explorer er fuldstændigt korrekt.
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:47 #12
Der er ingen steder du kan downloade en trial !!!
Avatar billede sascha Nybegynder
29. oktober 2000 - 16:16 #13
Jeg tror jeg har en demo fra Alt om Computer
sascha
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. oktober 2000 - 16:17 #14
>> Sascha

?? Virkelig... hehe
aaah den må du længere ud på landet med..

- Simón
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
30. oktober 2000 - 17:43 #15
>>Den ville jeg sq oxo gerne se! ,-)

/JB
Avatar billede stigers Juniormester
08. november 2000 - 21:32 #16
Der er ikke udgivet nogen \"trial\" af WinME fra Microsoft. Kun det fulde OS eller upgrade!!!
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
08. november 2000 - 21:42 #17
Har kørt længe med lortet nu, og det er kraftedme det værste gang bræk jeg nogensinde har haft inde..

format c:

Over and out
/JB
Avatar billede sascha Nybegynder
09. november 2000 - 17:38 #18
Jo den er her, en 30 dages trial version
ha ha he he også ude på landet
sascha
Avatar billede puttitat Nybegynder
14. januar 2001 - 19:34 #19
fidus> Du kan desværre ikke download en trial,
      men du kan låne en BETA fra en af dine
      venner, eller låne en fuld version.
      Mere kan jeg ikke sige, sorry...
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
03. juli 2002 - 00:57 #20
hvis du endelig skal opgradere eller ønsker fornyelse
så gå en tand videre til XP
da ændringerne fra 95/98 til ME er begrænset

Og Nej Hverken Me eller Xp eller 95/98 kan hentes som demo
eller freeware

Hvis du ønsker nyt uden udgift er det linux