Avatar billede cash Nybegynder
01. november 2002 - 19:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Dok. låst mod redigering ???

Pludselig skriver min word 2002  låst mod redigering,
Jeg kan ikke oprette et nyt dokument eller redigere et gammelt. Er der nogen der har været ude for det / ved hvad problemet er >??
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2002 - 19:24 #1
Og du har kigget om der står noget i words egen hjælp?
Avatar billede cash Nybegynder
01. november 2002 - 19:32 #2
hmm,ja der står ikke lige noget jeg kan bruge... desværre
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 19:34 #3
Prøv at åbne skabelonen Normal.dot fjern beskyttelsen og luk Word.
Avatar billede cash Nybegynder
01. november 2002 - 19:45 #4
Jeg har slet ikke adgang til noget .. den er gået helt kold.. lige når jeg starter word kan jeg komme ind i skabeloner og de forsk. menuer.. men første gang jeg trykker noget bliver der blokeret for adgang.. ??
Avatar billede cash Nybegynder
01. november 2002 - 19:50 #5
hmm, jeg prøver at gen installere. ???
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 19:51 #6
I Word: Vælg - Hjælp - Find og ret fejl.
Avatar billede cash Nybegynder
01. november 2002 - 21:02 #7
hmm det virkede ikke .. den kørte hele inst. prg igennem, men det var det samme bagefter ØV
Avatar billede jkrons Professor
02. november 2002 - 00:09 #8
Har du husket at aktivere programmet samt registrere hos MS. Hvis ikke holder det netop med at virke på den måde du siger.
Avatar billede cash Nybegynder
02. november 2002 - 08:58 #9
ja det sku da værre iorden...
Avatar billede jkrons Professor
02. november 2002 - 14:54 #10
Hvis programmet er behørigt registreret og aktiveret og en reparation og geninstallation ikke hjælper har jeg ikek flere ideer.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. november 2002 - 16:34 #11
Ved ulovlige kopier forekommer disse ting hvis man har været ude og opdatere. Derefter virker ens Office pakke ikke mere optimalt. Som jkrons skrev skulle alle de ting han/hun nævnte afhjælpe problemet i et legalt prg. Der er kun en formatering tilbage
Avatar billede cash Nybegynder
02. november 2002 - 22:17 #12
nå, men det er ikke en ulovlig kopi.. og det hjalp at køre en geninst. af word.. det var jo kun word der var prb. med resten af office virkede fint.. Første gang jeg skrev jeg havde geninst. havde jeg kun kørt den fejlretning i hjælpe menuen, og det virkede som om den havde geninst. det hele.Men det havde den ovenikøbet ikke for efter at have slettet , sådan manuelt og inst. igen kører det perfekt..
Jkrons fortjener point.. Tak for alle iderne..
Avatar billede cash Nybegynder
02. november 2002 - 22:18 #13
Hmm. hvordan får jeg nu ført point til jkrons , når jeg har afvist ham først
Avatar billede jkrons Professor
02. november 2002 - 23:59 #14
Jeg kan svare igen :-)
Avatar billede jkrons Professor
03. november 2002 - 13:45 #15
Takker! :-)