Avatar billede kws Nybegynder
01. november 2002 - 17:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB til Paralelport

Jeg har behov for at kunne lave en com og en paralelport på en spec. bærbar pc, som bruges til autodiagnose.
På selve den bærbare er der ingen COM eller Paralel porte, men 2 USB udgange, og der kan ikke sættes indstikkort i pc'en.

Jeg har købt en converter USB til Seriel (COM), men kan ikke finde frem til en der laver en paralelport, kun en USB til C36 (Dvs. til printer).

Dette løser ikke mit problem idet jeg skal bruge paralel porten til at sætte en "donkel" på. (Donkel er en hardware nøgle, som skal være tilsluttet paralelporten før min software virker !)

Håber der er nogen som kan hjælpe mig !
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2002 - 17:08 #1
hvad med en port replikator ?
Der får du comport, IR; og seriel
Avatar billede kws Nybegynder
01. november 2002 - 17:14 #2
Og hvad er det så for en ting  "port replikator" ? Det er jo en paralelport jeg har behov for
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2002 - 17:29 #3
Avatar billede kws Nybegynder
01. november 2002 - 19:03 #4
Tror faktisk det var løsningen, jeg har ihvertfald bestilt den hjem nu, når det er prøvet skriver jeg lige tilbage, men forløbig tak :)
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2002 - 19:31 #5
ok, glæder mig til at høre