Avatar billede videodyr Nybegynder
01. november 2002 - 16:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC Anywhere

Hejsa!!

Jeg kan godt brug lidt hjælp her.
Jeg skal sætte PC Anywhere op så den køre på et Lan netværk hvor brugene kan kommer ind hjemmefra.
Jeg har ADSL så den skal køre over det og så har jeg en 3com OffceConnect Internet Firewall.

Her kommer spørgsmålet:
Kan jeg undgå at åbne en port i 3com Firewall for at min bruge kan kommer ind??
Lige en ting mere mine bruger køre med fast IP-adresse.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. november 2002 - 16:28 #1
der SKAL være adgang gennem de 2 porte der bruges...standard er 5631 og 5632
Avatar billede tuscania Nybegynder
03. november 2002 - 00:16 #2
Hejsa.. det burde ikke være nogle problem!
Husk at Konfig. dit Firewall , angående IP adresse sørger at finder selv!
Avatar billede videodyr Nybegynder
07. november 2002 - 15:21 #3
okay. tak
Avatar billede riversen Nybegynder
07. november 2002 - 17:18 #4
det er gratis....åbenbart
Avatar billede videodyr Nybegynder
08. november 2002 - 09:22 #5
Ja, når i ikke angiver det som et svar har jeg jo meget sværet ved at give jer nogen point.