Avatar billede sorenmt Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook tilføjer landkode i tlf nr.

Når jeg indtaster en kontaktperson i Outlook 2000, indsætter den automatisk en lande/postnr kode i en () i tlf. nr feltet når jeg hopper videre til næste felt, hvordan får jeg det væk
Avatar billede teknik Juniormester
05. oktober 2000 - 22:57 #1
I outlook express
-indstllinger, -intenet indstillinger, -forbindelse, indstillinger, indstillinger

Har du den netværk via modem forbindelse, som du bruger. her fjener du
fluebenet i brug områdenr/landekode

Sådan ca...(min version er engelsk)

...Eller bare højreklik og så \"egenskaber\" på den _rigtige _ forbindelse i \"netværk via modem\"

mvh :-)
Teknik
Avatar billede sorenmt Nybegynder
16. oktober 2000 - 10:00 #2
Det var som rimelig simpelt, det skulle bare rettes i Outlooks instillinger
Avatar billede teknik Juniormester
16. oktober 2000 - 19:46 #3
Hvis du ser efter, så er det præcis det jeg svarer for 10 dage siden.....
Hvorfor ta\'r du så selv points ???
Systemet på eksperten er jo at man afregner, når man får den rigtige løsning.
Uanset, om du løser problemet ad anden vej i stedet for at læse svaret her, så har jeg trods alt brugt tid på at give dig et svar, og her er det oven i købet det rigtige svar..
...Ok - én gang er som bekendt ingen gang, -så lad nu det ligge...
Men tænk lige over det en anden gang...!

mvh :-)
Teknik

Avatar billede sorenmt Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:10 #4
Det er ikke samme sted i Outlook som i express.

Man kan da heller ikke forvente at få point bare fordi man bruger tid på at give et svar.