Avatar billede handmade Nybegynder
05. oktober 2000 - 21:46 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

manual til Abit BH6 MB

Jeg kan ikke få HD-led til at virke på subj.
Afmærkningen på boardet er ikke tydelig.
Jeg mangler altså en tegning af positionen af de pins der sidder i boardet: HDD-POWER led etc. Er der nogle der har det eller ved hvor jeg kan finde det? Evt. maile en lille hurtig scanning?
isl17559@worldonline.dk
Avatar billede dna Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:01 #1
hhmm..!! PIS! Jeg har faktisk sådan et bundkort, men kan ikke finde min manual !!
Avatar billede cyberfox Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:17 #2
Avatar billede cyberfox Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:18 #3
version nummeret står på den yderste ISA slot
Avatar billede krusell Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:43 #4
Jeg har sendt dig to manualer, men check lige hvilken udgave mb du har, da der åbentbart er to slags.
Håber du kan bruge dem

krusell
Avatar billede krusell Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:47 #5
Hov, sorry cyberfox, men dit indlæg var her ikke da jeg checkede.
Brugte også en del tid på at finde dem.

Avatar billede handmade Nybegynder
05. oktober 2000 - 23:32 #6
Hej og tak for hjælpen. Jeg havde været inde på den side,du omtaler cyberfox, men kunne ikke finde noget på søgning af subj. Krusell, fedt nok at du sendte begge udgaver til mig, så kunne jeg sammenligne - men der er ingen forskel omkring problemet. Den sk*de LED virker stadig ikke, dioden virker, det har jeg testet, og ledningen sidder rigtigt, men ingen blink. Kan det have noget med powersafe at gøre mon??
Nå, men jeg fik svar på mit spørgsmål - hvis en eller anden skulle kende årsagen til problemet, vil jeg da meget gerne vide det...:-))
Avatar billede cyberfox Nybegynder
05. oktober 2000 - 23:32 #7
det er ok, krusell, jeg kender det godt; man sidder og leder efter svaret og i mellem tiden har en anden svaret ...